ترور یکی از ترفندهای شیطانی دشمنان در ناآرامی/ ترس استکبار از ایران قدرتمند


ساعت: 19:48
تاریخ انتشار: 08/03/1401
کد خبر: 1905925

دری نجف آبادی خاطرنشان کرد: ترور یکی از شگردهای شیطانی و شیطانی دشمنان در اغتشاشات است و عوامل خبیث با اتهامات واهی سعی کردند نظام اسلامی را مقصر جلوه دهند اما ناکام ماندند. این باید در نظر گرفته شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش دیار آفتاب؛ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی عصر امروز در جلسه شورای اداری استان مرکزی گفت: ملت بصیر ایران و نیروهای مسلح در این حوادث اخیر خوش درخشیده اند و خودآگاه و حضور هوشیارانه مردم در صحنه، نعمت بزرگ و دوراندیش ملت ایران است.» آنها تحت تأثیر تبلیغات بیگانگان و اتحادیه های کارگری قرار نگرفتند، کارگران، دانشجویان و اقشار مختلف مردم در این حوادث خوب عمل کردند.

دری نجف آبادی خاطرنشان کرد: ترور یکی از شگردهای شیطانی و شیطانی دشمنان در اغتشاشات است و عوامل خبیث با اتهامات واهی سعی کردند نظام اسلامی را مقصر جلوه دهند اما ناکام ماندند. این باید در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: دشمنان به دنبال انتقام از استقرار قدرت در نظام اسلامی هستند و با دروغگویی به دنبال تضعیف انگیزه و اعتماد به نفس جوانان و ترس شدید از ایران هستند و البته باید به دنبال همکاری باشیم. روحیه جهادی و افزایش اثربخشی تلاش های دشمن.» شکست بخوریم

امام جمعه اراک گفت: در انجام وظایف محوله و خدمات رسانی در عرصه های مختلف به مردم و ایجاد تحول نباید کوتاهی کرد و بی احتیاطی و بی توجهی به فرصت ها گناهی نابخشودنی است و لذا کار و تلاش مضاعف باید مورد توجه قرار گیرد. به همه مدیران و در استان مرکزی باید اولویت ها در نظر گرفته شود و مسکن ملی و تکمیل پروژه بیمارستان ولیعصر نیز بسیار مهم است.

وی افزود: خدمت به مردم یک وظیفه دینی و انقلابی است و ارتباط با مردم باید روز به روز توسط مسئولان تقویت شود، زیرا نظام اسلامی از مردم جدا نیست، در دل مردم است. و ستون فقرات نظام اسلامی مردم هستند.» در کنار همه ارکان مهم کشور. مردم نقش بسزایی دارند و خلق دستاوردهای بزرگ در عرصه های مختلف به برکت حضور مردم و مشارکت و حضور است. افراد روی صحنه باید تقویت شوند.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: اقتدار نظام اسلامی در عرصه های مختلف مرهون حمایت قاطع مردم است و توده های مردم ایران پشتیبان و وفادار آرمان های نظام اسلامی هستند و در این حوادث اخیر، تعداد بسیار کمی از مردم که فریب دروغ را خوردند، دشمن را خوردند، در شورش ها شرکت کردند و البته نظام اسلامی با فریب خوردگان با مهربانی و سخاوت رفتار می کند.

دری نجف آبادی با تاکید بر اینکه برخورد قاطع با سران اغتشاشگران و عاملان کشورهای غربی و اسرائیلی مهم است، افزود: البته تعداد این افراد بسیار کم است و ملت ایران همواره در آماده باش برای توطئه ها هستند. از دشمنان و آنها به خوبی می دانند که خارجی های خوب مردم نیستند.

امام جمعه اراک گفت: ملت ایران در 43 سال گذشته همواره به نظام اسلامی پایبند بوده و اکثریت مردم کشور با پشتوانه مرجعیت دینی در راستای تحقق اهداف نظام اسلامی گام بر می دارند.

وی گفت: برنامه هفتم توسعه که اخیراً از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شد، تحول و چراغ راه آینده و نقشه راه پیشرفت کشور است و دولت سیزدهم و شورای اسلامی باید برای تحقق آن آمادگی کامل داشته باشند. از 7- برنامه من.

نماینده ولی فقیه در استان یادآور شد: ارتباط با دانشگاه ها و مدارس و ارائه برنامه ها و فعالیت های موثر در این مراکز یک ضرورت مهم و خلأهایی است که در حوزه فرهنگی، آموزشی و تربیتی در سال های اخیر ایجاد شده است. 3 سال به دلیل بیماری کرونا باید به خوبی رفع شوند.

دری نجف آبادی افزود: خانواده، جامعه و زن در اسلام از جایگاه ویژه ای برخوردار است و امروز غرب به دنبال زیر سوال بردن کرامت و ارزش زن است و در انقلاب اسلامی زن در عرصه های مختلف از بالاترین جایگاه و سربلندی برخوردار است و امروز زنان در ایران اسلامی هستند. همیشه در رأس عزت و کرامت با جان حضرت زهرا (سلام الله علیها).

امام جمعه اراک گفت: تاریخ انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف روشن و روشن است و این باید با جهاد تبیین به خوبی برای نسل جوان جامعه تبیین شود و دشمنان با بهانه های مختلف به دنبال مقصر دانستن نظام اسلامی هستند.

وی خاطرنشان کرد: منطق انقلاب اسلامی قرآن و سیره اهل بیت(ع) است و در ایران اسلامی قانونمند اساس همه اعمال بر قانون استوار است. دشمنان بدانند که ملت ایران فریب دسیسه های شیطانی آنها را نخواهد خورد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید