ایجاد ناامیدی یکی از ترفندهای دشمن برای غلبه است


ساعت: 16:05
تاریخ انتشار: 14/05/01
کد خبر: 1841747

رئیس دفتر فرماندهی سپاه کاشمر گفت؛

حجت الاسلام چهکندی نژاد گفت: سیره نظری و عملی یک امام سراسر امید است و همه پیام ها و سخنان امام سرشار از امید است که مردم ایران و جهان و سران کشورهای اسلامی را متاثر می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت‌الاسلام علیرضا چهکندی‌نژاد مسئول دفتر فرماندهی سپاه کاشمر در گفت‌وگو با خبرنگار صبح توس؛ وی گفت: امید به زندگی یکی از مولفه های مکتب اسلام است، بنابراین ناامیدی در زندگی بزرگترین گناه محسوب می شود و از دیدگاه قرآن و روایات اگر به آینده امید نداشته باشیم. او هیچ کاری نخواهد کرد. .

وی با بیان اینکه امید در مکتب اسلام از جایگاه والایی برخوردار است و بزرگ شدگان آن مکتب به آینده امیدوار هستند، خاطرنشان کرد: امید و امید در زندگی امام و رهبری هیجان انگیز است زیرا در مکتب بزرگ شده اند. اسلام و امام در تبیین حدیث عقل و جاهلیت، امید لشکر عقل و ناامیدی از لشکر جاهلیت را مد نظر قرار می دهد.

مسئول دفتر فرماندهی سپاه کاشمر با تاکید بر اینکه عاقل، انسان مراقب و اندیشه‌ورزی است که در آینده ناامید نمی‌شود، گفت: سیره نظری و عملی امام خمینی (ره) زندگی پر امید و پیام و پیام است. امام مملو از امیدی است که در مردم ایران و جهان و در سران کشورهای اسلامی نمود دارد.

وی با اشاره به اینکه امید در وجود امام (ره) رشد کرده و ایشان موفق شده اند ملت ایران را بسیج کنند و به پیروزی برسند، اذعان داشتند: اگر امام (ره) ناامید می شدند که من نمی توانستم با دست خالی جلوتر بروم. قدرت اقتدارگرا، مستبد و استکبار، داشتن ارتش، توپ، مسلسل و… هیچ کاری نمی توانست بکند.

حجت الاسلام چخندی نژاد با بیان اینکه امام (ره) به دلیل امید به قدرت و پیروزی قادر است علیه حکومت شاهنشاهی قیام کند و به همین امید به خدا و ایمان به خدا است که امام (ره) فرمودند: من ضربه می زنم. در دهان این حکومت است.» او گفت: «یأس موجب تسلیم در برابر دشمن، ذلت و ذلت است».

وی همچنین ناامیدی را یکی از ترفندهای دشمن می داند و توضیح می دهد: اگر به زندگی رهبر معظم انقلاب اسلامی نگاه کنیم، پایه اصلی امید است و مقام معظم رهبری می فرمایند جریان در داخل و خارج کشور به دنبال دمیدن روح است. یأس و ناامیدی به جای روحیه امید در کشور است.

مسئول دفتر فرماندهی سپاه ناحیه کاشمر همچنین ادامه داد: دشمن می خواهد بگوید ما آینده ای نداریم و معلوم نیست سرنوشت کشورمان چه می شود و بعد کاری که می خواهد انجام دهد این است که چرا ما به ایجاد امید اعتقاد داریم. از ترفندهای دشمن برای غلبه بر کشورهای مختلف.

وی خاطرنشان کرد: وقتی ناامیدی در ملت ها، ملت ها، مردم و نخبگان یک کشور نهادینه می شود، دیگر به دنبال استقلال، آزادی، عزت و اقتدار نیستند، بلکه گام های متفاوتی برای پذیرش ذلت و شکست برداشته اند.

چههانی نژاد با تاکید بر اینکه دشمن با تمام توان سیاه نمایی می کند و نقاط قوت و پیشرفت خود را به حداقل می رساند و صدها برابر نقاط ضعف خود را می افزاید تا دستاوردهایش دیده نشود، گفت: باید هوشیار باشیم و فریب این تبلیغات و سیاه نمایی را بخوریم. لاف نزنیم چون این موارد فقط برای ناامید کردن مردم و جوانان از آینده کشور است.

وی با بیان اینکه ایمان و امید امام راحل به خدا قوی است و رهبر معظم انقلاب جانشین امام عادل (ره) است و امید رهبری به آینده انقلاب ناشی از امید و ایمان قوی است. خدایا امام، اسلام، ائمه انقلاب پر امید هستند و باید بدانیم که امید موتور محرکه جامعه است و ملتی که امیدوار باشد به سعادت می رسد.

وی با بیان اینکه امید باید همراه با عمل باشد چرا که هر امیدی منجر به پیشرفت نمی شود، تصریح کرد: امیدی که پشتوانه عقلانی داشته باشد قطعا باعث پیشرفت می شود وگرنه توهم نیست در گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری آن را یک امید واقعی دانستند.

وی با تاکید بر اینکه باید از امیدهای واهی پرهیز کرد و فرقی نمی کند که این امید واهی مادی باشد یا معنوی، گفت: این یعنی امید به آینده. روشن است، اما انتظار به تنهایی کافی نیست و برای رسیدن به این هدف باید سخت تلاش کنیم.

حجت الاسلام سهندی نژاد با بیان اینکه اگر به آینده امیدوار باشیم قطعاً در مقابل دشمن ایستادگی و مخالفت خواهیم کرد و به وعده خدا پیروزی از آن ما خواهد بود، اذعان داشت: دشمن به دنبال امید است زیرا می خواهد پیشروی کند. ملت ایران

وی با تاکید بر اینکه ملت و رهبری به آینده امیدوار هستند و مقام معظم رهبری هم تمدن اسلامی را مد نظر دارند، یعنی به آینده امیدوار هستند، گفت: مقام معظم رهبری اخیرا فرمودند که هم در زمینه نرم افزاری و هم در زمینه سخت افزاری نقش داشته باشید. .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کاشمر همچنین تصریح کرد: جوانان، نخبگان، دانشجویان و دانش آموزان اگر می خواهند زندگی شاد و با نشاطی داشته باشند باید به آینده امیدوار باشند. سابق.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید