ترس یحیی از بازیکنان پرسپولیس و شعارهای خطرناک

هواداران پرسپولیس که با نخریدن بلیت این دیدار ناراحتی خود را از عملکرد بازیکنان این تیم نشان دادند، پس از مدت ها مقابل پدیده لیگ برتری منتظر برد این تیم هستند.

نماینده فوتبال قزوین در این فصل با وجود محرومیت سه امتیازی در ابتدای فصل توسط کمیته انضباطی، در اولین تلاش خود در این سطح از فوتبال ملی موفق شد با کسب 17 امتیاز در رده نهم قرار گیرد و یکی از بازیکنان فعلی لقب بگیرد. پدیده ها.

ترس یحیی از بازیکنان پرسپولیس و شعارهای خطرناک

گل محمدی که بیش از هر زمان دیگری به حمایت آنها نیاز دارد، به خوبی می داند که در صورت شکست مقابل شمس هازارد، با بحران احتمالی “شرم و خروج” مواجه خواهد شد. در حالی که این شعار برای رضا درویش مدیرعامل باشگاه پس از باخت مقابل الدحیل قطر که منجر به حذف از لیگ قهرمانان آسیا شد، محقق شد، اما یحیی پس از سه قهرمانی لیگ برتر و یک سه گانه فوتبال باشگاهی کشور در سال گذشته چنین شعاری را دوست ندارد. فصل شنیدن

سرمربی پرسپولیس برای حل بحران کنونی تیمش از بازیکنانش خواست تمرکز خود را از دست ندهند و منتظر بازی باشند و از باخت مقابل شمس هازارد نترسند. ترسی که پرسپولیس در دیدار با صنعت نفت آبادان، استقلال خوزستان و استقلال تهران هم به آن ها داد تا در هر یک از این بازی ها تنها به یک امتیاز بسنده کنند.