شعارهای سنگین پیشکسوتان استقلال برای پرسپولیس

شعارهای سنگین پیشکسوتان استقلال برای پرسپولیس

در آستانه آغاز هفته چهارم مسابقات لیگ برتر، تیم استقلال باید در شیراز به مصاف تیم فجرسپاسی برود. مهدی فنونی زاده همچنین در مورد دیدار مقابل استقلال و شکست پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک اظهاراتی را بیان کرد.

شرایط استقلال را پس از سه پیروزی متوالی چگونه ارزیابی می کنید؟

خدا را شکر استقلال در سه بازی قبلی نشان داده که آمادگی خوبی برای شروع فصل دارد و از تعطیلات تابستانی به خوبی استفاده کرده است. نتایج او در سه بازی قبلی بسیار خوب بود و این 9 امتیاز به استقلال کمک می کند تا با روحیه بالا به مصاف حریفان بعدی برود.

بازی شیراز مقابل فجر را چگونه پیش بینی می کنی؟

بازی سختی برای استقلال است. تیم های شیرازی مثل فجر یا برق که قبلا در سطح اول فوتبال بودند همیشه دونده و با انگیزه بوده اند. اگرچه تیم فجر بازیکن شناخته شده ای ندارد اما آنهایی که اغلب سرباز هستند نیز انگیزه بازی مقابل تیم های بزرگی چون استقلال را دارند.

آیا از نتایج دهه فجر خبر دارید؟

بله، آنها دو شکست و یک پیروزی داشتند. اما قطعا انگیزه بیشتری برای بازی مقابل بهترین تیم آسیا خواهند داشت. همین که فجری ها می خواهند به مصاف تیم دو ستاره ایران بروند، این امید را به آنها می دهد که در نیم فصل یا سال های آینده بتوانند در بهترین تیم آسیا به میدان بروند.

وضعیت دفاعی استقلال را چطور می بینید؟

اینکه این 9 امتیاز بدون گل شرایط خوب استقلال را در خط دفاعی نشان می دهد. این قطعا با وضعیت بازی افزایش خواهد یافت.

تیم آلومینیوم موفق شد پرسپولیس را شکست دهد. آیا این بازی را دیده اید؟

آره. پرسپولیس کم کم نشان می دهد که یک پرورشگاه چقدر روی بازی هایش تاثیر می گذارد. پرسپولیسی که در مقابل آلومینیوم دیدیم نسبت به پرسپولیسی که مقابل الهلال بازی کرد و تنها با یک گل شانس شکست را داشت ضعیفتر بود. تیم باید حداقل چند بار دیگر دروازه خود را باز می کرد. خوشبختانه با بهتر شدن استقلال بازی، پرسپولیس بازی به بازی بدتر شد. از قدیم گفته اند که انسان از مادرش یتیم نمی شود، از پدرش یتیم می شود و در نبود مسعود سلطانی فر، حال پرسپولیس نابود می شود.

آیا در جریان عدم صدور مجوز حرفه ای برای استقلال و پرسپولیس هستید؟

این مشکل به زودی حل خواهد شد. فقط من نمی دانم چرا پرسپولیسی ها دنبال مجوز هستند! 60 سال هیچ کاری نمی توانند بکنند. مجوز اصلا به درد پرسپولیس نمی خورد.

دیدگاهتان را بنویسید