حمایت پیشکسوتان استقلال از دعوت ستاره پرسپولیس; چگونه به تیم کمک می کند؟

وی با اشاره به توانایی کی روش نسبت به اسکوچیچ گفت: کی روش چندین بار در جام جهانی مربیگری کرده و دو بار با تیم ملی ایران کار کرده است. او به راحتی می تواند اردوی تیم ملی را اداره کند. او علاوه بر تیم ملی، فدراسیون فوتبال را هم مدیریت می کند و هیچکس نمی تواند در کارش دخالت کند.

این ملی پوش سابق فوتبال ایران با انتقاد از ضعف فدراسیون مقابل کی روش گفت: اینکه کی روش فدراسیون را اداره می کند اصلا خوب نیست. همه ما داستان او را می دانیم. اتفاقاً کی روش در زمان آقای تاج از او مراقبت می کرد. به طور کلی برایم مهم نیست که سرمربی کیست. بلکه احترام به مسابقات جهانی مهم است. هرکسی سرمربی تیم ملی شود به خاطر فوتبال بومی از او حمایت می کنیم.

فریبا با بیان اینکه کیروش از اسکوچیچ محبوبتر است، گفت: جایگاه کیروش در بین مردم ما بالاتر است. همه ما می دانیم که او گزینه های بیشتری دارد. ما در این موارد شک نداریم. انتقاد من این است که با اسکوچیچ رفتاری انسانی صورت نگرفت. ما از این موضوع ناراحت شدیم و پیشنهاد می‌کنم به آن امتیاز خوبی بدهند. او برای تیم ملی ما زحمت زیادی کشیده است. ما فراموش نمی کنیم که اسکوچیچ در چه شرایطی تیم ملی را برعهده گرفت و آن را به جام جهانی رساند.

این مربی فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا کی روش می تواند در فرصت باقی مانده تیم ملی را به شرایط فنی ایده آل برساند، گفت: هر مربی برای مسابقات تاکتیک های خودش را دارد. تیم ملی انگلیس معروف است. آمریکا کاملا تغییر کرده و بازیکنان جوان و سریعی دارد. همه در گوشه ذهن خود معتقدند که ما آمریکا را پیروز خواهیم کرد. اگر مجبور باشیم مثل بحرین مقابل انگلیس باشیم، پنج گل می زنیم. اتخاذ تاکتیک های مناسب برای این مسابقه مهم است.

دیدگاهتان را بنویسید