تسلیت معاون اجتماعی و فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پی شهادت یک دانشجوی جهادگر در حرم رضوی


ساعت: 15:50
تاریخ انتشار: 1401/01/17
کد خبر: 1820096

در پی شهادت یک دانشجوی جهادگر در حرم رضوی، مجید بذرافکن معاون اجتماعی و فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی تسلیت گفت: این حادثه دلخراش و جانسوز قلب ملت غیور ایران را به درد می آورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مجید بذرافکن معاون اجتماعی و فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پی شهادت یک دانشجوی جهادگر در حرم رضوی پیام تسلیتی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم

کسانی که ایمان آوردند و هجرت کردند و با مال و جان خود در کار خدا جهاد کردند، در پیشگاه خداوند درجات عالی دارند و کسانی که با شما هستند.

حادثه دلخراش و دلخراش هتک حرمت حرم مطهر امام رئوف در بهار قرآن که منجر به شهادت مجاهد حجت الاسلام و المسلمین شهید اصلانی و مجروح شدن دو تن دیگر از فعالین در شهر خدمت شد. محرومان دل ملت غیور

این روحانی مبارز، پیشکسوت و انقلابی از پیشتازان و پیشکسوتان هم جهاد و هم جهاد است. حجت الاسلام والمسلمین اصلانی که مسئولیت هدایت و ساماندهی حومه مشهد را بر عهده داشت؛ در سومین روز از ماه مبارک رمضان در بازگشت از عبادت و جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برای صرف غذا و افطار مردم مستضعف و محروم حاشیه شهر مشهد با جمعی از علمای جهادگر در حرم برگزار شد. امام رئوف، دست عناصر تکفیری و دست نشانده استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی با زبان روزه به وصال عزیز رسید و به دو برادر شهیدش پیوست. او ثابت کرد که جهاد چقدر راه های بهشت ​​را نشان می دهد، زیرا خداوند فرمود:

امروز مردم شیعه و سنی ایران و افغانستان در حاشیه مشهد غمگینتر از شهادت این شاگرد مخلص و شهید امت هستند چرا که محبت و مجاهدتهای روزمره ایشان در بین این بزرگواران رواج بیشتری دارد.

هجرت دردناک آخوند مجاهد به مقام معظم رهبری، خانواده و بستگان مکرم و بستگان جهادگران و خادمان جهادگر در حاشیه مشهد مقدس را تسلیت و تسلیت عرض می نماییم. صبر و آب

یقینا محاکمه عاملان شهادت این روحانی بزرگ و همت و اراده بیشتر جهادگران در خدمت به مناطق محروم تنها تسلی است که می تواند بر دلهای مجروح مردم ایران التیام بخشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید