تشدید اعتصابات امدادگران بریتانیا

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اتحادیه کارگران بریتانیا روز چهارشنبه اعلام کرد که هزاران کارگر اورژانس و آمبولانس در انگلیس به اعتصابات خود ادامه خواهند داد.

به گزارش خبرگزاری آنادولو، این اتحادیه اعلام کرده است که در ماه های فوریه و مارس، کارمندان بخش امداد بریتانیا اعتصاب های بیشتری برگزار خواهند کرد.

بر اساس این گزارش، بیش از 10000 امدادگر، امدادگران اورژانس، کارکنان آمبولانس در 8 مرکز خدمات بهداشتی درمانی کشور پنج بار در ماه های فوریه و مارس اعتصاب خواهند کرد.

کارگران آمبولانس در وست میدلندز و شمال غرب نیز روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته آینده اعتصاب خواهند کرد.

راشل هریسون، دبیر اتحادیه کارگران بریتانیا، گفت: پیام ما به دولت روشن است، پرداخت کنید.

او گفت که مقامات دولت انگلیس با انجام بازی های سیاسی اوضاع را بدتر می کنند. در اوایل این هفته معلمان، رانندگان و پرستاران نیز از اعتصابات بیشتر در ماه های فوریه و مارس خبر دادند.

14011028000806 Test NewPhotoFree خبر خاکستری

در روزهای اخیر، کارگران خشمگین آمبولانس در انگلیس، دولت نخست وزیر ریشی سوناک را به “باج گیری” از کارگران آمبولانس در تلاش برای اعمال قوانین جدید بحث برانگیز برای سرکوب اعتصابات متهم کرده اند.

امدادگران و سایر اعضای اتحادیه در نامه‌ای به نخست‌وزیر بریتانیا نوشتند که از برخی اظهارات اعضای دولت ریشی سوناک در روزهای اخیر شوکه شده‌اند و معتقدند که «حمله عمدی دولت به کارکنان آمبولانس مایه شرمساری است. “

هفته گذشته، با افزایش اعتصابات در سراسر بریتانیا، دولت قوانین جدیدی را برای کاهش اعتصاب پیشنهاد کرد که به شرکت‌ها اجازه می‌دهد از اتحادیه‌ها به خاطر اعتصاب‌های آینده شکایت کنند و کارگران را به دلیل شرکت در آنها اخراج کنند.

این طرح بحث برانگیز که در پارلمان بریتانیا ارائه شد، بر شش حوزه اصلی تمرکز دارد: حمل و نقل، بهداشت، آموزش، آتش نشانی، امنیت مرزها و انرژی هسته ای.

دیدگاهتان را بنویسید