فلج کردن سیستم حمل و نقل بریتانیا با اعتصابات بیشتر

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مقاومت دولت بریتانیا در برابر خواسته های کارگران و اتحادیه ها شاهد اعتصابات بیشتری در بخش حمل و نقل این کشور بوده است.

بن والاس، وزیر دفاع بریتانیا اعلام کرده است که دولت بریتانیا نمی خواهد مانند دهه 1970 تسلیم خواسته های اتحادیه شود.

روزنامه گاردین همچنین هشدار داد که اگر وضعیت به همین منوال ادامه پیدا کند، ممکن است شاهد ادامه اعتصابات در بخش‌های مختلف اقتصاد بریتانیا تا ماه آوریل باشیم و این اعتصاب‌ها ممکن است انگلیس را به شکلی مشابه وضعیتی که در دهه 1970 روی کار آمد مارگارت را فلج کند. تاچر دوباره به عنوان نخست وزیر

14010723000716 Test PhotoN خبر خاکستری

لیزی بوردن، کارشناس بلومبرگ می‌گوید: انتظار داریم در پنج روز اول سال 2023 شاهد اعتصاب‌های گسترده در صنعت حمل‌ونقل بریتانیا باشیم که بر توانایی فروشگاه‌ها برای به حداکثر رساندن فروش خود در روزهای ابتدایی تعطیلات کریسمس سایه می‌اندازد.

وزرای اقتصاد دولت انگلیس نگرانند که اگر نتوانند خواسته های اتحادیه ها را برآورده کنند، شاهد شکل گیری اعتصابات گسترده تری خواهند بود.

بوردن افزود: نگرانی دولت انگلیس در حال حاضر این است که چگونه تورم را بدون وارد شدن به رکود اقتصادی کاهش دهد. در واقع انگلیس تنها کشور در بین کشورهای گروه 7 است که اندازه اقتصادی آن هنوز به دوران قبل از کرونا برنگشته است. . نظرسنجی اخیر از 101 کارشناس اقتصادی انگلیسی نشان داد که اکثر آنها معتقدند رکود اقتصادی در انگلیس بسیار عمیق تر و طولانی تر از بقیه کشورهای گروه 7 خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید