تشدید بازرسی با فرا رسیدن عید نوروز و ماه مبارک رمضان / درج قیمت تولید حدود 7000 قلم


ساعت: 15:45
تاریخ انتشار: 14/30/1400
کد خبر: 1809686

نشست وزرای صنعت، معدن، تجارت، جهاد کشاورزی و دادگستری به میزبانی وزارت صمت با محوریت معاون اول رئیس جمهور با محوریت تداوم و تشدید بازرسی های پایان سال در ایام نوروز و رمضان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وزیر صنعت، معدن و تجارت در این جلسه با بیان اینکه تمامی کالاهای مهم تنظیم بازار را در سامانه کل معاملات وارد کرده ایم، گفت: کنترل بازار بر اساس عوامل نظارتی ثبت شده در سامانه کل معاملات مدت بیشتری ادامه خواهد داشت. سریع و شفاف.”

پیگیری قیمت کالا از درب کارخانه تا فروشگاه با فاکتورهای کل سامانه معاملاتی

سیدرضا فاطمی امین همچنین اظهار داشت: قیمت کالاها از درب کارخانه تا ورودی فروشگاه با همان فاکتورهای ثبت شده در سامانه کل معاملات کنترل می شود و از فروشگاه تا مصرف کننده نهایی برای لاستیک قابل کنترل است (چون به یک شخص با کد ) Е.

با درج قیمت سازنده، قیمت کالاها را از فروشگاه بتا مصرف کننده نهایی پیگیری کنید

وی در این خصوص افزود: برای کنترل و نظارت بر قیمت کالا از فروشگاه ها تا مصرف کننده نهایی (خریدار)، پروژه را نیز قرار داده ایم تا قیمت تولید را وارد کنیم، تولیدکننده قیمت تمام شده (ارزش افزوده) محصول را وارد می کند. و فروشنده موظف به تعیین قیمت می باشد. پایان دادن به (مصرف کننده) خریداران در قفسه های فروشگاه.

وزیر صمت تصریح کرد: با این روش شفاف سازی قیمت ها برای کالاهای مصرفی حداکثر 30 درصد و برای کالاهای سرمایه ای حداکثر 20 درصد مجاز است. مردم به عنوان ناظر بازار را زیر نظر دارند و مشکلات احتمالی را در سامانه گزارش می دهند.»124 اطلاع رسانی می کند.

قیمت تولید حدود 7000 مورد را تا کنون وارد کنید

فاطمی امین با اشاره به اینکه تا کنون قیمت تولید حدود هفت هزار قلم کالا را شامل می شود، گفت: در مرحله اول پروژه حدود سه هزار قلم و در مرحله بعد حدود چهار هزار قلم کالا در قیمت تولید لحاظ شده است.

بررسی انطباق داده های سیستم با حقایق

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به وجود دو سامانه بازار (وزارت جهاد کشاورزی) و سامانه جامع تجارت (وزارت صمت) گفت: به ویژه نیازمند همکاری بسیج و سازمان تعزیرات هستیم.

وزیر جهاد کشاورزی همچنین بر تشدید بازرسی ها در این ایام با کمک تحریم های بسیج و وزارت صمت تاکید کرد و گفت: با ورود بازرسان به اردوگاه محصولات کشاورزی در محل، مسائل مربوط به بازار برنج و گوشت اصلاح شد. وزارت جهاد کشاورزی: ​​همچنین بر تقویت بازرسی ها و نظارت ها تاکید شد.

توزیع برنج ایرانی جهت تعادل در بازار و تحویل 20000 تن گوشت منجمد

سید جواد ساداتی نژاد با بیان اینکه پخش برنج ایرانی برای تعادل در بازار افزایش یافته است، ادامه داد: مصوبات تنظیم بازار گوشت قرمز (گرم و منجمد) در حال اجراست و در نظر داریم 20 هزار تن گوشت منجمد را در کل عرضه کنیم. کشور.

خرید 40 هزار تن میوه برای تنظیم بازار شبانه اید

وی با بیان اینکه برای تنظیم بازار شب عید 40 هزار تن میوه خریداری شده است، افزود: برای تنظیم بازار شب عید از 10 استان کشور سیب و میوه با کیفیت خریداری کردیم و مشکلی با میوه شب عید نداریم.

بازرسی از انبارها در روزهای پایانی سال

وزیر دادگستری در این جلسه با تاکید بر اعطای اختیارات ویژه برای تعزیرات و توسعه اختیارات در زمینه مبارزه با تخلفات بازاری، گفت: بازرسی از انبارها را در روزهای پایانی سال در دستور کار داریم تا از تخلفات احتمالی جلوگیری شود. . در انباشت اقلام مورد نیاز انسان. در روزهای پایانی سال و ماه مبارک رمضان جلوگیری شود.

رسیدگی فوری به اغتشاشات بازار در شعب الحاقی قانون جزا

امین حسین رحیمی افزود: شعب ندامتگاه های فوق العاده راه اندازی شده و بلافاصله با اخلال در بازار برخورد می کنیم.

در این جلسه سردار قاسم قریشی جانشین بسیج مستضعفین، غلامرضا حسن پور رئیس سازمان بسیج اصناف و بازار و فرزاد آقایی مدیرکل تعزیرات حکومتی و رئیس شعبه اول بازنگری تهران به همراه سیدرضا فاطمی امین «وزیر صمت»، سیدجواد ساداتی نژاد «وزیر جهاد کشاورزی» و امین حسین رحیمی «وزیر دادگستری».

بررسی انطباق داده های سامانه با واقعیات، نظارت بیشتر بر تحویل های آفلاین و ارائه مصوبات لازم به دولت و سران قوا در این حوزه، تعیین اولویت برای بازرسی های مشترک توسط دستگاه های ذیربط و اعطای اختیارات ویژه تحریم ها با انحراف بازار یکی از مهم ترین موضوعات مطرح شده در این جلسه پیگیری های بعدی بود.

انتهای پیام/
منبع: شاتا

دیدگاهتان را بنویسید