قیمت های تولید کننده درج شده روی کالاها واقعی نیست / بازرسی از 141 سایت تولید و عمده فروشی مواد غذایی

ساعت: 12:48
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1796100

محمدرضا عمرون گفت: قیمت هایی که تولیدکنندگان روی اجناس منتشر می کنند واقعی نیست به همین دلیل دو ماه است که بر واحدهای تولیدی نظارت داریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدرضا عمرون، مدیرکل زندانهای استان چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز؛ وی گفت: دو ماه پیش با تغییر رئیس سازمان، شورای تحول در سازمان ایجاد شد و با توجه به سیاست های این شورای تحول، ادارات کل استان ها باید حضور پررنگ تری در تنظیم و تنظیم داشته باشند. نظارت بر بازار
وی افزود: در این راستا مقرر شد به بازرسی از واحدهای تولیدی و عمده فروشان کالاهای اساسی توجه بیشتری شود. ما انجام دادیم.
مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت، معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، جهاد کشاورزی از استان حدود 141 واحد مواد غذایی و عمده فروشی به بهره برداری رسید. در استان مورد بازرسی قرار گرفت.
عمرون گفت: در بازرسی ها حدود 30 پرونده تشکیل شده که در دست بررسی است.
وی گفت: مردم می توانند گزارشات خود را مبنی بر اختلاف قیمت یا گران فروشی در سامانه 124 صمت گزارش کنند، بلافاصله تیم های مربوطه به محل اعزام شده و رسیدگی به موارد را انجام می دهند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری افزود: ملاک بررسی اصناف به ویژه میوه فروشی ها فاکتور خرید است. بازرسی از میوه فروشی ها در دستور کار این اداره کل قرار دارد.
عمرون به خریداران توصیه کرد از اصنافی که قیمت کالا را برای محصولات خود تعیین کرده اند خرید کنند در غیر این صورت واحدهای صنفی تخلف کرده اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید