ارائه دستورالعمل برای درج قیمت کالاها

ساعت: 16:17
تاریخ انتشار: 14/05/08
کد خبر: 1779532

رئیس سازمان حمایت مصرف‌کننده و تولیدکننده از صدور دستورالعمل درج قیمت تولیدکننده کالا در هفته جاری خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ، عباس طبس از ابلاغ دستورالعملی برای معرفی قیمت تولیدکننده در هفته جاری خبر داد و گفت: یکی از چالش های اصلی بازار درج قیمت های غیرقانونی و غیر واقعی است. کالاها

رئیس سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان افزود: با توجه به تقاضای عمومی و به منظور شفاف‌سازی قیمت‌ها و همچنین بهره‌مندی قانونی و منطقی هر یک از عوامل در زنجیره تولید، توزیع و تحویل کالاهای مصوب قانونی انجام می‌شود. خدمات سود و همچنین کاهش قیمت پرداختی مصرف کنندگان با تغییر روش معرفی قیمت کالا به عنوان یک تکلیف قانونی به منظور اعطای حقوق بیشتر به مصرف کنندگان ضروری است.

تابس گفت: در شرایط فعلی با توجه به اینکه حداکثر رقابت بین واحدهای تولیدی برای کسب سهم بازار با تخصیص حاشیه سود بیشتر به شبکه توزیع وجود دارد و عملاً قیمت پایین‌تر مبنای رقابت نیست، منفعت توزیع است. شبکه حاشیه سود توزیع شده را تعیین می کند.

وی با بیان اینکه سیستم اطلاع رسانی قیمت ها باید به گونه ای تعریف شود که رقابت بین تولیدکنندگان و رقابت بین شبکه های مختلف توزیع ایجاد شود، گفت: این طرح با هدف ایجاد فضای رقابتی با استفاده از ظرفیت مصرف کنندگان برای خرید کالا با کیفیت پایین تر و پایین تر انجام می شود. قیمت تعیین شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید