کالاهای بی کیفیت بر تولید تأثیر می گذارد / نیاز به ارائه راه حل استانداردسازی برای همه کالاها

ساعت: 19:42
تاریخ انتشار: 1400/08/12
کد خبر: 1781405

حجت الاسلام شاهروحی گفت: تولید کالاهای بدون کیفیت و استاندارد به تولید ضربه می زند و باید با ارائه راهکار استاندارد همه کالاها از تولید کالاهای بی کیفیت جلوگیری کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیر افلاک، حجت الاسلام والمسلمین احمدرضا شاهروحی امشب در دیدار با مدیرکل استاندارد لرستان اظهار داشت: تامین ایمنی و سلامت افراد به فعالیت های سازمان استاندارد بستگی دارد و به دلیل تنوع و گستردگی استاندارد، همچنین در دنیای امروز، دنیای علم و فناوری، هر کشوری که بتواند استانداردهای استاندارد را بالا ببرد، می تواند در این بازار علم و فناوری موفق باشد.

وی افزود: استاندارد از یک سو وظیفه حفظ ایمنی و سلامت مردم را بر عهده دارد و در سایر موارد مانند آب، غذا، مصالح ساختمانی، تولید و اشتغال، همکاری در بازرسی و کنترل کیفی کالاها باید بیشتر شود. . در کشور و روستا مراقب باشید.»

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: کشور ما ظرفیت دارد و کمتر کشوری این همه سواحل دریا دارد و ظرفیت های زیادی مانند خاک، آب و سایر امکانات، نیروی کار تحصیلکرده در بین جوانان دارد که دوران طلایی محسوب می شود و می تواند این از ظرفیت می توان به خوبی استفاده کرد

حجت الاسلام شاهروحی گفت: جهش هایی که باید به تولید کمک کند استاندارد است چه در واردات و چه در صادرات برای جلوگیری از واردات و صادرات کالاهای بی کیفیت چرا که گاهی بازارهای خوبی وجود داشت اما کالاها استاندارد لازم را نداشت و وجود داشت. چنین فرصتی وجود ندارد

وی گفت: حمایت، بازدارندگی، حمایت و جهش تولید الزاماتی دارد که باید رعایت شود و بتوانیم کالای باکیفیت در کشور تولید کنیم و تولیدکنندگانی که استانداردهای لازم را داشته باشند می توانند بازار جهانی را در دست بگیرند و باید حرکت کنیم. با برنامه ریزی رو به جلو

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: در برنامه هفتم توسعه باید جایگاه استان در کیفیت کالا و جایگاه کشور دیده شود. این افراد آرزوهایی دارند و نیازهایشان قابل دستیابی است و باید تلاش کنیم تا این نیازها را برآورده کنیم.

وی با اشاره به هفته جوان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت: نسلی در دهه های گذشته به آرزوهای دست نیافتنی رسیده و به وظیفه خود عمل کرده است و امروز نیز باید به آن ادامه دهیم. یک نسل قاعده استکبار را شکستند «و توانستند پیروز شوند و این با تلاش و کوشش به دست آمد.

حجت الاسلام شاهروحی افزود: زمانی که انقلاب پیروز شد دیگر کشوها گفتند که باید جلوی فروش تجهیزات به ایران گرفته شود و امروز می گویند جلوی فروش تجهیزات مدرن از ایران به کشورهای دیگر را بگیرید و همه اینها با رنج و زحمت به دست آمد. متوجه شدن.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه واحد تولیدی که کالای بی کیفیت تولید می کند به تولید ضربه می زند، گفت: مصالح ساختمانی که استاندارد نیستند و به دلیل بلایای طبیعی استفاده از آنها بدون استاندارد اتفاقی است و باید از آن جلوگیری کرد. هر محصول بی کیفیتی را انتخاب کنید و با ارائه راهکار از این مسیر به مسیر پیشرفت هدایت شوید.

وی گفت: برخی هنوز فکر می کنند که فقط کالا باید تولید شود و استانداردها و کیفیت لازم را در نظر نمی گیرند و این به تولید ضربه می زند و باید در توزیع کالا دقت شود زیرا وزن و حجم تغییر می کند و می گویند قیمت ها در حال تغییر است. خیر

حجت الاسلام شاهروحی با اشاره به اجرای عدالت در محیط کار، گفت: هدف انقلاب عدالت است، استان ما از تبعیض رنج می برد و از ترجیح روابط بر ضوابط رنج می برد و در این فضا شاهد چنین مواردی نیستیم. عدالت و انصاف، اخلاق و گفتار. «محیط اداری باید حاکم باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید