ماه مبارک رمضان را باید در پرتو خداوند بگذرانیم/ 7000 برنامه ورزشی در دو هفته نوروز برگزار شد.


ساعت: 19:01
تاریخ انتشار: 1401/01/18
کد خبر: 1820325

نهمین جلسه هیات مدیره وزارت ورزش و جوانان؛

وزیر ورزش و جوانان گفت: بالغ بر 7 هزار رویداد ورزشی در نوروز در دو هفته برگزار شد که باید قدردانی کرد زیرا کار بسیار بزرگی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، نهمین جلسه هیات مدیره وزارت ورزش و جوانان امروز با حضور دکتر سیدحمید سجادی، معاونان و روسای ستادی این وزارتخانه برگزار شد.

دکتر سجادی در این دیدار ضمن خیرمقدم به سال نو و حلول ماه مبارک رمضان گفت: تقارن بهار و ماه قرآن را به فال نیک می دانیم و امیدواریم همکاران ما این را به فال نیک بگیرند. وظایف خود را با عزم و اراده انجام می دهند و با قدرت به جلو ادامه می دهند.»

وی افزود: با توجه به نیاز به خودسازی در این ماه و سیاست دولت مردمی دکتر رییسی باید ماه مبارک رمضان را تا پایان در پرتو خداجویی و نوع دوستی سپری کنیم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: خودکنترلی بهترین راه پیشگیری از فساد در جامعه است که همه باید به این ظرفیت دست پیدا می کردند و امیدواریم در این ماه پربرکت در این عرصه موفق باشیم.

دکتر سجادی با اشاره به اقدامات انجام شده در ایام تعطیلات نوروزی گفت: بیش از 7 هزار رویداد ورزشی در نوروز طی دو هفته برگزار شده است که باید از آن تقدیر کرد زیرا کار بسیار بزرگی است. همچنین در این ایام مسابقات اسفراین برای مقابله با استقبال باشکوه مردم برگزار شد که نشان از ظرفیت این رشته دارد.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به لزوم فرهنگ سازی در استادیوم های ورزشی گفت: فحاشی از سوی هواداران تیم به هیچ وجه قابل قبول نیست و انتظار می رود مدیران عامل باشگاه ها اقدامات لازم را برای ایجاد ایجاد کنند. یک فرهنگ برای بینندگانش این فرهنگ سازی و نظارت نه تنها در مسابقات فوتبال بلکه در سایر رشته ها نیز باید اعمال شود.

دکتر سجادی همچنین با بیان اینکه در هفته جوان برنامه های مختلفی برگزار شد گفت: نزدیک به 4000 برنامه در این حوزه در هفته جوان برگزار شد که کار بسیار خوبی بود و توسط دکتر یامین پور و همکارانش انجام شد.

دیدگاهتان را بنویسید