تشکیل شبه نظامیان مسلح در سرزمین های اشغالی نتیجه رشد فاشیسم بود.


ساعت: 06:05
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۲۹
کد خبر: 1912253

سازمان آزادیبخش فلسطین (ساف) شامگاه شنبه در بیانیه ای نسبت به تشکیل شبه نظامیان شهرک نشین مسلح هشدار داد و آن را پدیده ای دانست که نشان دهنده رشد فزاینده فاشیسم در اسرائیل است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ دفتر ملی دفاع از زمین و مقاومت شهرک سازی وابسته به سازمان آزادیبخش فلسطین در بیانیه ای اعلام کرد که این سازمان متوجه شده است که درخواست شهرک نشینان صهیونیست برای تشکیل شبه نظامیان مسلح به بهانه مقابله با حملات جوانان فلسطینی به شدت افزایش یافته است.

این نهاد فلسطینی رشد این موضوع را ناشی از ظهور فاشیسم در اسرائیل می داند، پدیده ای که در آخرین انتخابات کنست در سرزمین های اشغالی با تشویق بنیامین نتانیاهو رخ داد.

این بیانیه به دعوت یکی از رهبران ارشد گروه‌های جوانان شهرک‌های صهیونیستی برای فعال‌سازی گروه‌های مسلح مخفی برای مقابله با فلسطینی‌ها و ممانعت از ادامه عملیات فلسطینی‌ها اشاره می‌کند و به گفته وی، «ارتش اسرائیل توان توقف ندارد. این عملیات».

به گفته منابع فلسطینی، 147 شهرک در کرانه باختری وجود دارد که با مصادره بیشتر اراضی فلسطینی و با حمایت دولت تل آویو تلاش می کنند قانونی شوند.

دیدگاهتان را بنویسید