تشییع پیکر پاسدار شهید جعفری با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی


ساعت: 10:18
تاریخ انتشار: 09/03/1401
کد خبر: 1913347

مراسم تشییع پیکر شهید داود جعفری از مستشاران نیروی هوافضای سپاه پاسداران صبح امروز با حضور فرماندهان سپاه و همرزمانش برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مراسم تشییع پیکر شهید داود جعفری از مستشاران نیروی هوافضای سپاه پاسداران در سوریه صبح امروز با حضور سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سرلشکر امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه و فرمانده نیروی قدس سپاه برگزار شد. سرلشکر اسماعیل قاآنی و دیگر فرماندهان و همرزمان این شهادت در حسینیه امام رضا (ع) ستاد نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به وقوع پیوست.

پدر این مراسم پس از وداع با یاران و یاران شهیدش با پیکر مطهر خود، پیکر شهید جعفری را با سردادن شعارهای الله اکبر، مرگ بر اسرائیل و … تشییع کردند. شهید داود جعفری از نیروهای هوافضای سپاه بود که روز سه شنبه بر اثر انفجار بمب کنار جاده ای در حوالی دمشق به شهادت رسید.

سپاه در بیانیه ای رژیم صهیونیستی را مسئول شهادت وی دانست. شهید بزرگ داوود جعفری از پاسدارانی بود که در زمستان 1393 به همراه جمعی از همکارانش تفنگداران دریایی آمریکایی وارد شده به مرزهای آبی کشورمان را در خلیج فارس (حوالی جزیره فارس) دستگیر کردند.

دیدگاهتان را بنویسید