تصادف تریلر در کمربندی دوم تهران + عکس

تصادف تریلر در کمربندی دوم تهران + عکس

روز جدید : رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از واژگونی یک دستگاه تریلی ولوو در جاده کمربندی دوم تهران خبر داد.

سرهنگ نوراله خادم درباره این حادثه گفت: یک دستگاه تریلر ولوو حامل محموله سنگ و سرامیک حوالی ساعت 5:30 صبح امروز پنجشنبه 9 تیرماه در مسیر غرب به شرق کمربندی دوم تهران در حال حرکت بود که ناگهان از جاده منحرف شد. ابتدا به یکی از تابلوهای کنار جاده برخورد کرد، سپس در وسط جاده با نیوجرسی برخورد کرد و بار آن به سمت چپ واژگون شد.

وی با بیان اینکه در پی این حادثه بخشی از جاده مسدود شد گفت: با توجه به زمان وقوع این حادثه ترافیک سنگینی در منطقه وجود نداشت و با حضور عوامل پلیس راه بلافاصله مدیریت ترافیک و ایمنی ترافیک در دستور کار قرار گرفت. حرکت در این محور بدون مشکل صورت می گیرد.

خادم با بیان اینکه در این حادثه به تریلر آسیب زیادی وارد شد، گفت: اما خوشبختانه به کسی آسیب نرسیده و راننده خودرو سالم است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ درباره علت این حادثه نیز گفت: بررسی کارشناسان پلیس راه نشان می دهد که عدم توجه به جلو به دلیل خستگی و خواب آلودگی راننده تریلر علت این حادثه است. این تصادف

وی در این خصوص به رانندگان به ویژه رانندگان HGV توصیه کرد: قبل از رانندگی بخوابند و استراحت کنند و در صورت احساس خستگی و خواب آلودگی در طول سفر، در حاشیه امن جاده حرکت کنند و استراحت کرده و سپس به راه خود ادامه دهند.

تصادف تریلر در کمربندی دوم تهران + عکس

تصادف تریلر در کمربندی دوم تهران + عکس

تصادف تریلر در کمربندی دوم تهران + عکس
تصادف تریلر در جاده کمربندی دوم تهران – این تصادف تلفات جانی نداشت

دیدگاهتان را بنویسید