حل مشکل تنش آب شرب در جنوب استان تهران/مشکلات ترافیکی کمربندی دوم تهران


ساعت: 15:54
تاریخ انتشار: 1301/07/10
کد خبر: 1900688

یزدی خواه در سخنرانی خود در جلسه علنی امروز؛

نماینده مردم تهران در شورای اسلامی گفت: رفع مشکل تنش آب شرب جنوب استان تهران از جمله شهرهای قلعه نو، حسن آباد و … توجه به حقوق کشاورزان با توجه به وسعت سطح زیر کشت بر اساس نقشه های هوایی سال 1340. رفع مشکلات ترافیکی کمربندی دوم تهران که از 25 سال پیش تاکنون به بهره برداری کامل نرسیده است، مورد تقاضا است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سیدعلی یزدیها در سخنانی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) شورای اسلامی شهر گفت: معاندین در تخیل خام خود نتایج و برکات عظیم پیاده روی اربعین حسینی (ع)، عضویت ایران در شانگهای را می خواستند. پیمان اقتصادی و تأثیرات حضور فراوان برای بی اهمیت جلوه دادن رئیس جمهور در مقر سازمان ملل متحد.

وی یادآور شد: کنگره آمریکا در آخرین اظهارات غیرقانونی خود ضمن حمایت آشکار از شورشیان، جمعه گذشته در اقدامی آشکار برخلاف قوانین بین‌المللی، خواستار ایران غیرهسته‌ای و مدیریت غیرمذهبی کشورمان شد.

این عضوهیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی ضمن تبریک آغاز بهار تربیت معلم و استاد گفت: فرماندهان جنگ نرم کشور هستند اما قانون رتبه بندی معلمان. هنوز برای فرهنگیان حکمی صادر نشده است و در حال حاضر سوال این است که آنها یک ماه را صرف پرداخت پول به حساب کرده‌اند، بنابراین خواهش می‌کنم اقدامات نهایی به سرعت ساماندهی شود.

یزدی خواه افزود: بسیاری از مدارس کشور با گذشت 10 روز از سال تحصیلی همچنان در مقاطع مختلف معلم و معلم ندارند، بنابراین دولت باید تکلیف را مشخص کند و برای رتبه بندی و ساماندهی نیروهای شایسته که سرمایه هستند اقدامات لازم را انجام دهد. از سیستم آموزشی کشور می خواهم

وی بی کیفیتی در برخی مدارس دولتی را دردناک عنوان کرد و گفت: اعلام نتایج کنکور و المپیادهای علمی بزرگترین شاهد افت کیفیت در مدارس دولتی است که خواسته بسیاری از خانواده ها و فرهنگیان است. همچنین بسیاری از مدارس کشور فاقد نیروی خدماتی و باربر هستند که نظام برنامه ریزی و سازماندهی فعالیت های اداری و کارگری باید به آن توجه کند.

این عضورئیس کمیته فرهنگی مجلس افزود: یک سال و نیم از بازنشستگی معلمانی می گذرد که هنوز حق بیمه آنها پرداخت نشده است. معلمان تا چه زمانی باید برای عدم بودجه بندی مناسب هزینه کنند؟

یزدی خواه گفت که کارمندان ملکی به دلیل هزینه های سرسام آور زندگی تحت فشار حقوق و دستمزد هستند و نیاز به توجه بیشتری دارند. وی بیان کرد: کارکنان کشور به ویژه مستمری بگیران لشکری ​​و روستایی خانواده دولت هستند و باید به حقوق آنها توجه شود. چون نیمی از سال گذشته است.

نماینده مردم تهران در شورای اسلامی با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود در جنوب تهران گفت: حل مشکل تنش آب شرب جنوب استان تهران از جمله شهرهای قلعه نو، حسن آباد، و غیره ن، توجه به حقوق کشاورزان با در نظر گرفتن مدرک تحصیلی. بر اساس نقشه های هوایی دهه 40، منطقه زراعی برای حل مشکلات ترافیکی در جاده کمربندی دوم تهران که از 25 سال پیش تاکنون کم بهره برداری شده است، دنبال می شد.

وی گفت: در مقابل شهدای والامقام، جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس سر تعظیم فرود می‌آورم و حماسه‌آفرین‌ترین دوران تاریخ کشور عزیزمان را درود می‌فرستم.

یزدی کاه ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی تاکید کرد: فرصت را مغتنم شمرده از زحمات شبانه روزی نیروی انتظامی تشکر و قدردانی کرده و آمادگی خود را برای همکاری در احیای حقوق و امکانات لجستیکی و حمایت و افزایش توان نیروی انتظامی اعلام کنم. پلیس.

وی همچنین از وزارت ارتباطات خواست تا شرایطی را برای ادامه فعالیت های تجاری در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی خانگی با حداکثر ظرفیت ایجاد کند تا مردمی که از این طریق امرار معاش آنها تامین می شود، آرامش بیشتری داشته باشند.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در خاتمه از وزارت ورزش خواست با توجه به اتفاقات اخیر نسبت به مشکلات شناخته شده در جامعه ورزش بیشتر فعال شود.

دیدگاهتان را بنویسید