تصدیق رهبران اغتشاش برای تماس با عناصر اطلاعاتی بیگانه


ساعت: 15:27
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۰
کد خبر: 1902848

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت؛

داده سالاری گفت: در اغتشاشات اخیر عده ای تحت لوای اعتراض با مردم و اماکن عمومی وارد عمل شده و موجب اخلال در کسب و کار مردم شده و پس از دستگیری مرتکب اعمال مجرمانه شدند که برخی از آنها با عوامل خارج از محدوده در ارتباط و هدایت شدند. آنها اعتراف کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; داددا سالاری در جلسه شورای معاونین دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمان با اشاره به ارتباط این عناصر خارجی با سرویس های جاسوسی بیگانه افزود: در همه کشورها تهاجم به امنیت عمومی مردم است. یک جرم.

وی ادامه داد: قانونگذاران و مجریان قانون در هیچ کشوری اجازه تعرض به هنجارها و ساختارهای جامعه و امنیت مردم را نمی دهند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان با تاکید بر اینکه در برخورد با عاملان اغتشاشات و حوادث اخیر باید بین افراد متخاصم و مرتبط و بیگانه و افراد فریب خورده و احساساتی تمایز قائل شد، تصریح کرد: این نکته باید مورد توجه قرار گیرد. وقتی با اتهامات عاملان اغتشاشات اخیر سر و کار داریم باید انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: با پرونده افرادی که امنیت جامعه و مردم را تهدید می کنند باید هر چه سریعتر و با دقت برخورد شود.

سالاری بیان کرد: دست پشتیبان و حافظ حضرت ولی عصر (عج) به عنوان صاحب اصلی این انقلاب، کشورمان را از ده ها توطئه، توطئه و هجمه بدخواهان و دشمنان این مرز و بوم در 40 سال گذشته نجات داد. این در حالی است که هر یک از این تهاجمات به هر کشوری به جز ایران ممکن است حاکمیت آن کشور از بین برود.

وی گفت: هر کدام از این تهاجمات به عنایات الهی برای ما فرصت و ظرفیتی ایجاد کرده است; به عنوان مثال جنگ تمام عیار که دشمنان مزدوران به گوش آنها صدام حسین تحمیل کردند، کشور ما را از نظر مادی به سمت دفاعی و توانمندی نظامی سوق داد و نتیجه معنوی و انسانی دفاع مقدس پرورش افرادی چون حاجی بود. قاسم کبیر.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان با اشاره به اینکه به تعبیر سپهبد حاج قاسم سلیمانی هر تهدیدی به یک فرصت تبدیل شده است، تصریح کرد: امروز جوانه های انقلاب اسلامی در ایران تحت هدایت و رهبری حکیمانه این عزیزان است. رهبر معظم انقلاب اسلامی و با نثار خون هزاران شهید سرافراز همچون حاج قاسم عزیز و با فداکاری ملت فهمیده و دوراندیش این مرز و بوم درخت تنومندی شده است که دست دشمن کوتاه است

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران تا ظهور حضرت ولی عصر (عج) با اقتدار و قدرت به مسیر خود ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید