تصمیم بزرگ فرهاد مجیدی برای قهرمانی استقلال!

این موضوع به خصوص در فوتبال ایران همیشه محل بحث بوده و تیم های رقیب معمولا ترجیح می دهند با اطلاع از نتایج رقبای مستقیم خود وارد بازی شوند.

موضوعی که پارسال در دوران قهرمانی و پس از انجام چندین بازی قبل از استقلال باعث اعتراض پرسپولیس شد. در یکی از نشست های خبری فرهاد مجیدی، سرمربی وقت استقلال، موضوع سوال خبرنگاری شد که مجیدی به آن پاسخ قاطعی داد، جدا از تزریق روحیه به بازیکنان خودش، رمز موفقیت تیمش در فصل گذشته. که همین تمرکز را روی امتیاز استقلال دارد و بی تفاوتی او را نسبت به امتیازات رقبا نشان می دهد: «از همین جا به آقای مهدی اعلام می کنم که هر وقت بخواهد می تواند برای تیم من بازی کند. مهم نیست کی بازی می کنیم. هر وقت سازمان لیگ بخواهد برای ما بازی کند مشکلی نیست. استقلالی ها به روز و ساعت بازی اهمیتی نمی دهند!»

استقلال در این فصل در شرایطی در هفته بیست و هفتم به مصاف پرسپولیس می رود که سپاهان مدعی اصلی قهرمانی یک روز بعد از این دیدار با اطلاع از نتیجه دربی راهی دیدار مقابل ملوان خواهد شد.

نکته اینجاست که استقلال هم زمان با سپاهان بازی 28 هفته ای خود را مقابل صنعت نفت آبادان برگزار می کند که پرسپولیس دیگر رقیب این تیم یک روز بعد به مصاف پیکان می رود.

حالا این فرصت طلایی برای استقلالی ها پیش آمد که بدون اطلاع از نتایج رقبا و تحت فشار یا در نظر گرفتن وسیله ای خاص، با تمام توان به مصاف حریفان خود در هفته آخر برود و تمام امتیازات ممکن را تا پایان فصل جمع آوری کند.

لازم به ذکر است دیدارهای دو هفته پایانی لیگ به صورت همزمان برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید