تصمیم جنجالی فرهاد مجیدی مقابل پرسپولیس

تصمیم جنجالی فرهاد مجیدی مقابل پرسپولیس

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال پس از اعلام لیست 23 نفره تیم ملی امید ایران به مسئولان باشگاه استقلال گفت که امیرعلی صادقی، علیرضا رضایی و سینا ساعدی فر را به اردوی تیم ملی اعزام نخواهد کرد.

وی از نیاز هر سه بازیکن جوان تیمش تا پایان دیدار هفته گذشته مقابل نفت مسجد سلیمان خبر داد و از باشگاه استقلال خواست به هر نحوی مجوز این سه بازیکن را بگیرد. مجیدی که دروازه بان دیگری جز حسین حسینی روی نیمکت این تیم ندارد، حضور هر دو دروازه بان دوم و سوم خود در اردوی امید را غیرممکن می داند و با توجه به حساسیت بازی های پیش رو، تیمش را هفته پس از بازی 7 خرداد اعلام کرد. ، مهدوی کیا را در اختیار تیم زیر 23 سال استقلال قرار می دهد.

طبق اعلام قبلی، در حالی که بازیکنان تیم امید روز چهارشنبه 28 اردیبهشت ماه باید خود را به تیم ملی معرفی می کردند، تاکنون هیچ یک از میهمانان تیم استقلال به هتل محل اسکان شاگردان مهدی مهدوی کیا نرفته اند.

لازم به ذکر است؛ ستون تیم امید ایران امشب ساعت 21 راهی بغداد می شود تا پس از دو بازی دوستانه مقابل این تیم از طریق ترکیه راهی ازبکستان شود. مسابقات قهرمانی امیدهای آسیا در ازبکستان برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید