هواداران استقلال از تصمیم جنجالی فرهاد مجیدی هراس دارند

هواداران استقلال از تصمیم جنجالی فرهاد مجیدی هراس دارند

جشن قهرمانی تیم فوتبال استقلال در لیگ برتر برگزار شد و پسر پایتخت به مقام قهرمانی رسید; اما نکته عجیب این مراسم گریه های فرهاد مجیدی بود. او آنقدر احساساتی بود که به نظر می رسید فریادهایش با هواداران خداحافظی می کرد.

خداحافظی مجیدی از استقلال دور از ذهن نیست. چرا که او بعد از 9 فصل توانست با رکوردی باورنکردنی استقلال را قهرمان لیگ برتر کند و حالا می تواند با خداحافظی از قبل از استقلال محبوبیت بیشتری بین هواداران پیدا کند. به گزارش اخبار موثق، مجیدی در تصمیم خود برای بازنشستگی از استقلال جدی است. با این حال مصطفی آجورلو شب گذشته سعی کرد تصمیم خود را علنی نکند.

آجورلو امروز در حاشیه مجمع فدراسیون فوتبال درباره جدایی احتمالی مجیدی از استقلال سکوت کرد و این سکوت شاید شایعات جدایی این مربی را بیشتر کند. خداحافظی مجیدی می تواند دهان هواداران استقلالی را که به خاطر قهرمانی تیم محبوبشان در آسمان قدم می زنند ناراحت کند.

شنیده ها حاکی از آن است که مجیدی مدت ها پیش تصمیم به خداحافظی از استقلال گرفته است. تصمیمی که البته به برتری این تیم بستگی دارد. او می خواست در روز استقلال با هواداران خداحافظی کند. اما این سوال فعلا به تعویق افتاده است و شاید سرمربی محبوب استقلال تصمیم بگیرد در پستی اینستاگرامی این موضوع را علنی کند.

دیدگاهتان را بنویسید