دشمنان از اتحاد مسلمانان هراس دارند


ساعت: 15:06
تاریخ انتشار: 1301/06/19
کد خبر: 1896412

امام جمعه سلطانیه وحدت را پیام راهپیمایی اربعین عنوان کرد و گفت: اتحاد شیعیان خطر بزرگی برای دشمنان است و از این وحدت هراس دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام حسینی نسب در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با بیان اینکه عبادت امام حسین (علیه السلام) ثواب دارد و بر این امر بسیار تأکید شده است، تصریح کرد: برخی از بزرگان و علما مانند علامه مجلسی، افرادی که توانایی زیارت امام حسین (علیه السلام) را دارند، هستند. زیارت امام حسین (ع) یک بار در طول عمر واجب است.

وی با بیان اینکه پیاده روی اربعین نماد وحدت مسلمانان است چرا که همه مسلمانان زیر یک پرچم امام حسین (علیه السلام) جمع می شوند، گفت: تاکید زیادی بر این بود که این وحدت به ویژه در عراق.

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه در راهپیمایی اربعین بحث قومیت و ملیت فایده ای ندارد، تصریح کرد: پیام راهپیمایی اربعین وحدت است و شهید سلیمانی جمله معروفی دارد که می گوید: ما امت امام حسین هستیم.

وی با بیان اینکه اگر دشمن احساس خطر کند و سپس به شایعات و تبلیغات روانی بپردازد، تصریح کرد: زیرا وحدت مسلمانان و وحدت و اتحاد شیعیان خطر بزرگی برای دشمنان است، گفت: راهپیمایی اربعین نمایش صلابت و اقتدار مسلمانان و به ویژه محور مقاومت است.

حجت الاسلام حسینی نسب گفت: دشمنان تلاش زیادی کردند تا از شکل گیری محور مقاومت جلوگیری کنند اما به فضل الهی محور مقاومت شکل گرفت و این یکی دیگر از پیام های راهپیمایی اربعین است.

وی با بیان اینکه وقتی امام زمان (عج) از کنار کعبه ظهور کرد و خود را معرفی کرد، مردم به سمت امام حرکت کردند، خاطرنشان کرد: قبل از اینکه پیاده روی اربعین رواج پیدا کند، پیاده روی بعید بود. این را به ما نشان می دهد و می توانیم آن را لمس کنیم که این امکان پذیر است و شاهد حرکت دسته جمعی مردم از سراسر جهان به سمت حرم امام حسین (علیه السلام) و حرکت گروهی طبق حجت الهی امام زمان (عج) هستیم. ) در زمان ظهور نیز این اتفاق خواهد افتاد.

امام جمعه سلطانیه با اشاره به پیام دیگر اربعین و اهمیت پیاده روی اربعین افزود: پیام دیگر اجتماع اربعین بر اساس عشق یعنی قول معروف حب الحسین یجمانه است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید