تصمیم عجیب سرمربی جدید استقلال در مورد پرونده جنجالی

تصمیم عجیب سرمربی جدید استقلال در مورد پرونده جنجالی

جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال تهران روز گذشته برگزار شد و با استعفای علی فتح الله زاده از مدیرعاملی آبی پوشان پایتخت موافقت شد. در ادامه اعضای هیئت مدیره با قدردانی و تشکر از زحمات علی فتح الله زاده، حجت کریمی را به عنوان سرپرست مدیرعامل باشگاه تا پایان جلسه منصوب کردند.

با حضور حجت کریمی در راس مدیریت این باشگاه، بارقه های امیدی برای رفع مشکلات استقلال ایجاد شده و بسیاری امیدوارند که کشتی استقلال با درایت و مدیریت او به ساحل آرامش برسد و روزهای خوبی در انتظار آبی های پایتخت باشد.

کریمی در اولین واکنش به انتخابش از سوی اعضای هیئت مدیره باشگاه اعلام کرد که باید برای حل مشکلات باشگاه استقلال کار زیادی انجام شود تا بازیکنان، اعضای کادر فنی و هواداران با گذشت زمان به شرایط بهتری دست یابند. چند روز سخت و در نهایت این تیم می تواند در لیگ برتر و رقابت های جام حذفی به موفقیت دست یابد.

پرداخت بدهی به آندره آ استراماچونی، سرمربی سابق استقلال در اولویت کاری حجت کریمی و مدیران باشگاه است تا خیال هواداران راحت شود و آبی پوشان با نگرانی کمتری به فکر روزهای آینده باشند.

کریمی که پیش از این به عنوان رئیس هیات مدیره باشگاه انتخاب شده بود، دو سال است که در هیات مدیره باشگاه حضور دارد و با شرایط این تیم پرطرفدار آشناست و می تواند روند مدیریتی استقلال را تغییر دهد. همچنین با حکم حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه، فرشید سمیعی معاون حقوقی استقلال به عنوان سخنگوی این باشگاه انتخاب شد تا بتواند با آرامش بیشتری برنامه های خود را برای حل مشکلات آبی ها انجام دهد.

پیشکسوتان استقلال در عین حال از حضور کریمی در راس این باشگاه استقبال کردند و امیدوارند به موقع مشکلات آبی پوشان برطرف شود. استقلال با 52 امتیاز یکی از جدی ترین مدعیان قهرمانی لیگ برتر محسوب می شود و این تیم پرافتخار شانس خوبی برای دفاع از عنوان قهرمانی سال گذشته و خوشحالی هواداران دارد.

دیدگاهتان را بنویسید