تصمیم عجیب یحیی؛ خاطرات تلخ پرسپولیس برمی گردد؟

تصمیم عجیب یحیی؛  خاطرات تلخ پرسپولیس برمی گردد؟

باشگاه پرسپولیس بیش از یک ماه برای کاسیانو وقت گذاشت اما مصدومیت این بازیکن باعث شد تا یحیی گل محمدی قیز این بازیکن را به خدمت بگیرد و فرصت های جدیدی را به باشگاه معرفی کند. شایعات حاکی از آن است که یکی از گزینه هایی که برای پیوستن به او پیشنهاد شده و مذاکرات اولیه با این بازیکن انجام شده، مهاجم 24 ساله برزیلی به نام گابریل پوودا است که در لیگ سری B برزیل بازی می کند.

لیگی که خاطرات بدی از پرسپولیس زنده می کند و وقتی هواداران این تیم می بینند پرسپولیس دوباره از این لیگ بازیکن جذب می کند، یاد 3 خرید برزیلی سابق این تیم می افتند که در پرسپولیس عملکرد فوق العاده ضعیفی داشت. دی کارمو، مهاجمی که در دوران افشین قطبی به پرسپولیس آمد، خوزه تادئو، مهاجم چاقی که در دوران حضور درخشانش در پرسپولیس خریداری شد و البته جونیور براندائو، مهاجم گران قیمتی که در لیگ 19 در حضور کالدرون به پرسپولیس آمد برزیلی بودند. بازیکنانی که از سری آ آمده بودند بدون برزیل به ایران آمدند و عملکرد بسیار بدی در فوتبال ایران داشتند.

حالا که اعلام شده پرسپولیس می تواند دوباره از این لیگ بازیکن بخرد، هواداران پرسپولیس به یکباره یاد این 3 بازیکن افتاده اند و این نگرانی در بین آنها وجود دارد که خرید جدید مانند 3 بازیکن قبلی خود عمل نکند.

اما لازم به ذکر است که آمار این گزینه مد نظر پرسپولیس و همچنین سابقه او نشان می دهد که او بازیکن خوبی است و باید دید که آیا پرسپولیس با منتفی شدن حضور کاسیانو، می تواند مدیران این تیم را ببیند. یحیی گل محمدی مهاجم مورد نظر را به خدمت بگیرد یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید