تصمیم فرهاد مجیدی; خط قرمز خرید حاشیه ای استقلال؟

تصمیم فرهاد مجیدی;  خط قرمز خرید حاشیه ای استقلال؟

یکی از بحران های چند روز اخیر استقلال از خالی شدن لیست این تیم برای اضافه شدن نام رودی گستد مهاجم فرانسوی به لیست و حضور او در جمع آبی و سفیدها است.

لیست بزرگسالان استقلال پیش از رودی زستد و حضور 20 بازیکن تکمیل شد. در این شرایط فرهاد مجیدی تصمیم گرفت نام احمد موسوی را از لیست تیم ها حذف کند تا جا برای رودی زاستد باز شود. قوانین سازمان لیگ اجازه فسخ یک طرفه قرارداد موسوی را نمی داد.

استقلالی ها طبق قوانین باید یک ماه مانده به پایان نقل و انتقالات نام موسوی را حذف می کردند که این کار انجام نشد و حذف و حذف موسوی از لیست تیم ها با توافق دوجانبه صورت گرفت. از این رو موسوی تاکنون از فسخ قرارداد خودداری نکرده تا کار را پیچیده کند.

با توجه به اینکه رودی زستد ITC نیز به سراغ کارکنان استقلال رفته و با ثبت قرارداد خود در لیگ می تواند برای آبی ها بازی کند و از طرفی هنوز با موسوی به توافق نرسیده است، حالا فرهاد مجیدی و کادرفنی توافق کردند. یک تصمیم جدید

در این شرایط یکی از تصمیماتی که به مجیدی رسید حذف نیم فصل ابوالفضل جلالی از لیست تیم ها بود. جلالی که پس از دیدار با استقلال دچار مصدومیت شده و باید تحت عمل جراحی قرار گیرد، هنوز نتوانسته در بازگشت به تمرینات به شرایط ایده آل خود برسد و گفته می شود تا دو ماه دیگر نمی تواند به میدان برود. تاکنون بیش از نیمی از بازی های نیم فصل اول برگزار شده است.

حالا در چنین شرایطی ممکن است باشگاه استقلال با توافق با جلالی نام این بازیکن جدید را تا نیم فصل از لیست تیم ها خارج کند. در این شرایط احمد موسوی در استقلال می ماند و رودی زستد می تواند برای آبی پوشان بازی کند.

از طرفی باشگاه در حال مذاکره با احمد موسوی برای جلب رضایت اوست که هنوز نتیجه ای در بر نداشته است. باید منتظر ماند و دید در روزهای آینده کدام بازیکن از لیست حذف خواهد شد تا رودی زستد بتواند در تیم استقلال به میدان برود.

دیدگاهتان را بنویسید