ماجرای حاشیه سازی قلب قرمز خرید جدید سپاهان

ماجرای حاشیه سازی قلب قرمز خرید جدید سپاهان

در ابتدای فصل نقل و انتقالات سپاهان مدافع راست ثابت خود را از دست داد و دانیال اسماعیلی فر به پرسپولیس پیوست. اما اصفهانی برای پرکردن جای خالی آن بازیکن به دنبال ستاره پرسپولیس رفت و رامین رضاییان را به خدمت گرفت، بنابراین دو پست دفاع راست این دو باشگاه عملا تغییر کرده است.

رامین که علاقه زیادی به پرسپولیس داشت، اخیراً تغییراتی در قسمت بیو صفحه اینستاگرام خود ایجاد کرده است که مهمترین آنها قرار دادن قلب قرمز در صفحه خود است تا نشان دهد که هنوز هم طرفدار تیم سابقش است. جدایی اجباری از پرسپولیس و پیوستن به سپاهان.

رضاییان با وجود اینکه از قلب زرد در صفحه اینستاگرام خود استفاده کرد، اما برخی از هواداران سپاهان نتوانستند وجود قلب قرمز را در صفحه خرید جدید خود بپذیرند و به همین دلیل شاهد انتقاد برخی از هواداران سپاهانی از رضاییان بودیم.

اما تعدادی از هواداران سپاهان نگاهی متفاوت به ماجرای قلب سرخ دارند و می گویند اگر رامین برای تیم جدیدش سخت نگیرد، قلب سرخ مشکلی ندارد و آنچه اهمیت دارد تعهد این بازیکن به تیم جدیدش است. تیم

رامین رضایان تا چند روز پیش منتظر پرسپولیس و پیشنهاد تمدید قرارداد از این تیم بود اما این اتفاق نیفتاد و رامین سپاهانی شد. رضاییان در حالی به سپاهان پیوست که پیش از این اعلام کرده بود تنها برای پرسپولیس ایران بازی خواهد کرد. او پس از پیوستن به سپاهان مورد انتقاد شدید هواداران پرسپولیس قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید