تصمیم فوری کی روش؛ تغییرات اساسی در تیم ملی با حذف 2 تیم از پرسپولیس؟

تصمیم فوری کی روش؛  تغییرات اساسی در تیم ملی با حذف 2 تیم از پرسپولیس؟

به طور رسمی اعلام شد که کارلوس کی روش به عنوان سرمربی جدید تیم ملی ایران انتخاب شده و قرار است به زودی در تهران قرارداد خود را با فدراسیون فوتبال ایران امضا کند. کی روش در حالی روی نیمکت ایران در جام جهانی می نشیند که کمتر از 70 روز تا شروع مسابقات باقی مانده است.

از این رو به نظر می رسد سرمربی پرتغالی ها تصمیم گرفته ابتدا شرایط بازیکنانی که پیش از این با آنها کار کرده را بررسی کند.

به این ترتیب شاید چند نفر از شاگردان قدیمی خود را برای اردوی بعدی به تیم ملی دعوت کند. گفته می شود این مربی در اولین گام درخواست حضور رامین رضایان و مرتضی پورعلیگنجی در اتریش را داشت و قرار است این دو بازیکن که به دلیل عدم ایمان فنی و مصدومیت اسکوچیچ از تیم ملی دور ماندند، دوباره ملی پوش شوند. .

باید منتظر ماند و دید با حضور این دو بازیکن ترکیب تیم ملی تغییر خواهد کرد یا خیر. اسکوچیچ در 2 سال اخیر به زوج کنعانی زادگان و هلیل زاده در تیم ملی اعتقاد خاصی داشت و حالا حضور پورالیگنجی تهدید بزرگی برای شجاع خواهد بود. بازیکنی که به دلیل اختلافاتش با کی روش یکی از گزینه های کنار گذاشته شدنش از تیم ملی خواهد بود.

حضور رامین رضاییان در اردوی تیم ملی، سادک موهانی بازیکن مورد علاقه اسکوچیچ را نیز نگران خواهد کرد. بازیکنی که منتقدان زیادی داشت اما سرمربی کروات همیشه از او به عنوان گزینه فیکس خود استفاده می کرد. آیا تغییرات بزرگی در خط دفاعی ایران برای جام جهانی وجود دارد؟

رضایان و پورعلیگنجی در ترکیب ثابت تیم ملی ایران در جام جهانی 2018 حضور داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید