تصمیم نهایی سرمربی تیم ملی؛ خط قرمز دور نام این پرسپولیس

تصمیم نهایی سرمربی تیم ملی؛  خط قرمز دور نام این پرسپولیس

اردوی تیم ملی از 29 شهریور در کمپ تیم ملی آغاز می شود و ملی پوشان 4 شهریور در دیداری دوستانه به مصاف تیم امید می روند و 48 ساعت بعد از آن بازی برای انجام دو بازی دوستانه راهی اتریش می شوند.

دیدارهای دوستانه تیم ملی به مصاف تیم های اروگوئه و سنگال خواهد رفت و این دیدارها 1 و 5 مهرماه برگزار می شود.

در حالی که شایعه پیوستن کریم باقری به اردوی جدید تیم ملی شنیده می شد، اسکوچیچ در حال حاضر مشغول همکاری با دستیارانش است و اخیرا با کریم باقری گفتگویی نداشته است. به نظر می رسد سرمربی کروات از برخی انتقادات ناراحت شده است. به خصوص در جایی که گفته می شد به دلیل غیبت کریم باقری در اردوی دوحه، ذخیره هایی در تیم ملی شکل گرفته است.

در دور جدید تمرینات تیم ملی، فدراسیون فوتبال به کریم باقری اعلام کرد که باید یکی از تیم های ملی و پرسپولیس را انتخاب کند، همانطور که انتظار می رفت کریم باقری توسط پرسپولیس انتخاب شد و به این ترتیب سرمربی پرسپولیس شانس حضور در اردوی تیم ملی را از دست داد. تیم ملی

البته همین توصیه به آنالیزور تیم پرسپولیس هم شد اما مهرداد حنبان در اردوی تیم ملی در ماه های اخیر و تیم پرسپولیس حضور پیدا کرد؛ در حالی که تیم پرسپولیس هم در اردوی تیم ملی حضور پیدا کرد. انگار این قانون فقط برای برکناری کریم باقری است!

دیدگاهتان را بنویسید