تصمیم گل محمدی درباره ستاره مهجور پرسپولیس درست بود

تصمیم گل محمدی درباره ستاره مهجور پرسپولیس درست بود

حامد پاکدل که با شروع لیگ بیست و یکم به پرسپولیس پیوست کمتر از دو فصل در این تیم حضور داشت. پاکدل که به چهره تیم آلومینیوم اراک تبدیل شد، عملکرد ضعیف و کم اثرش در این فصل صدای پرسپولیسی ها را درآورد، در نهایت در لیست مازاد یحیی گل محمدی قرار گرفت و سرمربی پرسپولیس اعلام کرد که نیازی به این ندارد. بازیکن .

از این رو این بازیکن از پرسپولیس جدا شد و راهی تبریز و باشگاه تراکتورسازی شد. نکته جالب در مورد پاکدل این است که او در تیم جدیدش نیز نیمکت نشین است و به نظر می رسد پاکو جیمز سرمربی موفق و اسپانیایی تراکتورسازی اعتقادی به این بازیکن ندارد و ترجیح می دهد تیمش را بدون مهاجم متخصص بفرستد. اما از مهاجم سابق پرسپولیس استفاده می کند. انجام ندهید

همین بازیکنی که قصد ماندن در پرسپولیس را داشت، در نهایت به اجبار اخراج شد. حالا با حضور پیاپی پاکدل در تراکتور مشخص است که تصمیم گل محمدی برای جدایی از او تصمیم درستی بوده و حالا می بینیم که سرمربی اسپانیایی تراکتورسازی که نتایج بسیار خوبی با این تیم کسب کرده، علاقه ای به فیکس ندارد. پاکدل نیز این بازیکن را در تیم جدید خود بازی کرد. او نیمکت نشین است.

پاکدل نه تنها هنوز برای تراکتور گلزنی نکرده است، بلکه به ندرت فرصت بازی پیدا می کند و حتی محمد عباس زاده که آقای گل لیگ محسوب می شود نیز در این تیم روی نیمکت حضور دارد. با توجه به عملکرد پاکدل در تراکتورسازی و عدم اعتقاد حامس به این بازیکن، بعید نیست مهاجم سابق پرسپولیس بعد از نیم فصل حضور در تبریز از این تیم جدا شود.

سرمربی اسپانیایی تراکتورسازی قرارداد خود را با این تیم تمدید کرد و فصل آینده هدایت تبریزی را برعهده خواهد داشت. بنابراین احتمال جدایی بازیکنانی مانند پاکدل و قرار گرفتن این بازیکن در لیست مازاد سرمربی تراکتور وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید