تعداد دانشجویان گرسنه در انگلیس روز به روز در حال افزایش است


ساعت: 19:13
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۳
کد خبر: 1915684

یک نظرسنجی نشان داد که 54 درصد از معلمان انگلیسی می گویند تعداد دانش آموزانی که واجد شرایط ناهار رایگان مدرسه نیستند و توانایی تهیه غذا را ندارند در حال افزایش است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بر اساس تحقیقات منتشر شده توسط موسسه خیریه آموزشی اسکاتن تراست، بیش از نیمی از معلمان انگلیسی می گویند که تعداد دانش آموزانی که واجد شرایط ناهار رایگان مدرسه نیستند و توانایی پرداخت هزینه پخت غذای خود را ندارند، در حال افزایش است.

نظرسنجی انجام شده توسط این سازمان نشان داد که 52 درصد از مدیران مدارس دولتی گفتند که تعداد این دانش آموزان در ترم پاییز افزایش یافته است و 59 درصد از معلمان دانش آموزان محروم نیز همین نظر را دارند.

بیش از نیمی از معلمان مدارس دولتی، 54 درصد، که در این نظرسنجی شرکت کردند، گفتند تعداد بیشتری از کودکان بدون لباس مناسب به مدرسه می آیند، در حالی که 74 درصد به افزایش تعداد دانش آموزان خسته یا ناتوان از تمرکز اشاره کردند.

بر اساس نظرسنجی از 6200 معلم در سراسر انگلیس، تعداد دانش آموزانی که گرسنه به مدرسه می آیند 38 درصد افزایش یافته است، در حالی که 17 درصد از معلمان شاهد افزایش تعداد خانواده هایی بوده اند که به بانک های مواد غذایی مراجعه می کنند. این ارقام در میان مدارس محروم به ترتیب 56 و 27 درصد است.

در سال‌های اخیر، انگلیس با چالش افزایش هزینه‌های زندگی و بحران انرژی به دلیل شیوع کرونا و تحریم‌ها علیه نفت و گاز روسیه دست و پنجه نرم کرده است.

تورم در این کشور در ماه اکتبر به 11.1 درصد افزایش یافت که بالاترین رقم در 40 سال گذشته است.

دیدگاهتان را بنویسید