تعداد قربانیان ریزش ساختمان در نوسود به 6 نفر رسید

تعداد قربانیان ریزش ساختمان در نوسود به 6 نفر رسید

روز جدید : تعداد کشته شدگان ریزش ساختمان سه طبقه در نوسود بر اثر نشت گاز با جان باختن یکی از مجروحان دیگر در بیمارستانی در تهران به شش نفر رسید.

ساعت 8:30 صبح پنج شنبه 19 خرداد ماه یک ساختمان سه طبقه در شهر نوسود از توابع شهرستان پاوه در استان کرمانشاه بر اثر نشت گاز منفجر شد.

در این حادثه دو تن از اعضای خانواده مادر و کودک در دم جان باختند و جسد نفر سوم نیز در همان روز پس از ساعت ها تلاش مستمر و آواربرداری شناسایی و پیدا شد.

در این حادثه پنج نفر به شدت مجروح شدند که همان روز توسط تیم های امدادی به مراکز درمانی استان اعزام شدند و دو نفر نیز به دلیل جراحات و سوختگی به بیمارستان تهران اعزام شدند.

متأسفانه چهار روز پس از این حادثه (23 خرداد) یکی از مجروحان (نوجوان 16 ساله) در بیمارستان توسگانی کرمانشاه جان خود را از دست داد و یک نفر دیگر نیز روز گذشته جان خود را از دست داد و امروز نیز یک مصدوم دیگر به دلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان جان خود را از دست داد. جان خود را از دست داد و تعداد قربانیان این حادثه تلخ و بسیار دردناک به 6 نفر رسید.

در پی این حادثه مرگبار، سردار آسیابانی فرمانده قرارگاه شهید کاظمی به همراه هیئت و جمعی از مسئولان محلی مناطق مرزی منطقه نوسود با خانواده قربانیان این حادثه ابراز همدردی کردند.

وی ابتدا به همراه شهردار نوسود از محل حادثه انفجار آپارتمان در نوسود بازدید کرد و سپس با خانواده آن مرحوم و بازماندگان تسلیت گفت و تسلیت گفت.

دیدگاهتان را بنویسید