تعداد کشته شدگان تصادف متروپلیس به شش نفر افزایش یافت

وی گفت: «فضای محدود موجود، خسارت وارده، اولویت دادن به نجات افراد و یافتن اجساد، عملیات را به ویژه پیچیده کرد.

وزیر کشور گفت: 40 ساعت اول بحران فرصتی طلایی برای نجات افراد گرفتار در فاجعه محسوب می شود.

واحدی افزود: اقدامات انجام شده در این حادثه باعث نجات 4 نفر از هموطنانمان شد که بسیاری از آنها به صورت سرپایی مداوا و به آغوش خانواده بازگشتند.

وی افزود: متأسفانه تعداد کشته شدگان حادثه سقوط متروپلیس تاکنون به شش نفر رسیده است.

وزیر کشور ادامه داد: اکنون وارد مرحله رفع خطر شده ایم و باید ناپایداری ساختار را برطرف کنیم. البته این پیچیدگی های فنی خاص خود را دارد.

واحدی گفت: با وجود ماشین آلات متعدد در صحنه به دنبال واردات ماشین آلات سنگین هستیم.

وی گفت: در حال حاضر کارگاه بزرگی در محل حادثه با کمک همه استان ها و ارگان ها راه اندازی شده است تا بتوانیم پاسخگوی مردم باشیم.

وزیر کشور گفت: با دستور استاندار خوزستان از ابتدای حادثه همه دستگاه ها وارد عمل شده اند و مدیریت بحران در سازمان بحران وزارت کشور، هلال احمر، اورژانس، نیروی انتظامی، قرارگاه کربلا فعال است. ، سپاه ولایت و شش تن دیگر.”

واحدی گفت: فعالیت های لازم در منطقه در حال هماهنگی است اما وجود سازه های ناپایدار مایه نگرانی است. لذا از تمامی آبادانی ها و گرم مزاجان تقاضا داریم به سازه نزدیک نشوند.

وزیر کشور تصریح کرد: پس از حضور ما در صحنه دستورات لازم از سوی رئیس جمهور داده شد و معاون اول رئیس جمهور کار را پیگیری کرد.

وی گفت: حادثه کلانشهر آبادان جنایت کسانی است که برای کسب درآمد بیشتر به این راحتی با جان مردم بازی می کنند. موضوع متروپلیس را نباید نادیده گرفت.

وزیر کشور بیان کرد: دستور رسیدگی به کلیه پرونده های صادره؛ صادر شده است.

واحدی گفت: حادثه در کلانشهر آبادان جرم بزرگی است و دستگاه قضایی باید با اشد مجازات برای عاملان و افراد غافل برخورد کند.

وی گفت: اکنون ساختمان در مرحله تجهیز مجدد و آواربرداری است که مراحل بعدی پس از اظهارنظر و کارشناسی کارشناسان انجام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید