تعقیب و گریز سرد در شب گذشته: مسی دوباره هو شد

تعقیب و گریز سرد در شب گذشته: مسی دوباره هو شد

پاری سن ژرمن، قهرمان زودهنگام لیگ 1 فرانسه، امشب در آخرین بازی فصل با نتیجه 3 بر 2 مغلوب کلرمون شد. این آخرین بازی لیونل مسی و سرخیو راموس برای پاریسی ها بود که با واژگونی تیم حریف همراه بود. بیشتر از نتیجه، اما رفتار هواداران پی اس جی با ستاره آرژانتینی در این دیدار مورد توجه قرار گرفت.

در حالی که در ماه های اخیر شایعات زیادی در مورد آینده لیونل مسی به گوش می رسید، پاری سن ژرمن جدایی نهایی این بازیکن را در پایان فصل جاری و ساعاتی قبل از بازی مقابل کلرمون تایید کرد. در چنین شرایطی همه انتظار خداحافظی دوستانه هواداران و ستاره پاریسی را داشتند اما شرایط تفاوتی با دیدارهای قبل نداشت و دوباره مسی هو شد.

تعقیب و گریز سرد در شب گذشته: مسی دوباره هو شد

هواداران پاری سن ژرمن که از لیونل مسی راضی نبودند، در شبی که همسر و سه فرزند این ستاره نیز در ورزشگاه حضور داشتند، دوباره او را هو کردند تا برنده 7 توپ طلا به فکر خلق خاطره ای شیرین در این ورزشگاه نباشد. زمین. به پایان رساندن بازی کنید و به کابوس هایش در پاریس پایان دهید.

لئو با وجود رفتار بد هواداران در زمین، نمایش خوبی از خود به نمایش گذاشت و بارها تلاش کرد گلزنی کند اما تلاش های او نتیجه نداد و پاریسی ها با وجود گل های سرخیو راموس و کیلیان امباپه، از حریف پیش افتادند و در نهایت پیروز شدند. 3-2 به حریف واگذار می شود.

تعقیب و گریز سرد در شب گذشته: مسی دوباره هو شد

با وجود نارضایتی هواداران پاریسی، مسی در این فصل در لیگ فرانسه عملکرد خوبی داشته است. او در 32 بازی، 16 گل به ثمر رساند و 16 پاس گل داد تا میانگین حداقل یک گل در هر بازی داشته باشد. او با 74 بازی و 32 گل پاریس را ترک می کند و هنوز مقصد آینده خود را انتخاب نکرده است.

دیدگاهتان را بنویسید