تعقیب و گریز نفس گیر یک گانگستر زن در خیابان های مشهد

اعضای باند خانوادگی مجرمان سابقه دار که وارد منازل شهروندان شده بودند در عملیات ضربتی پلیس در مشهد به دام افتادند، پیچ های زن راننده در خیابان های یخ زده صحنه های ترسناکی را در حالی که شوهرش کریستالی را زیر رگبار به دست می گرفت، به وجود آورد. از گلوله های پلیس !

همزمان با شروع بارش برف و کاهش شدید دما در مناطق شهری، با دستور سرهنگ احمد گردن (فرمانده انتظامی مشهد) طرح های امنیتی ویژه حفاظت از اموال شهروندان اجرا شد که احتمال افزایش آن وجود داشت. در دزدی در شب های سرد برفی . به همین دلیل گشت‌های پلیسی مرئی و نامحسوس در برخی نقاط شهر برای نگهبانی از اموال مردم در شب افزایش یافت. این در حالی است که چندین گروه ضربت به سرپرستی مستقیم سرگرد محمد باکر بهرازفر (رئیس کلانتری سن آباد مشهد) در مناطقی که احتمال یافتن سارقان در این خیابان ها بیشتر است، مستقر شدند. اگرچه سرمای شدید خیابان ها را خالی از عابران کرده بود و تنها گاه گذر آرام یک خودرو از میان خیابان های یخ زده سکوت شب را شکست، با این حال نیروهای گشت همچنان در پست بودند که ناگهان ترافیک شبانه به راه افتاد. دو دستگاه خودروی پراید توجه ماموران را به خود جلب کرد وجود دستمال‌های خشک روی پلاک خودروی پراید 111 که راننده آن یک زن بود بسیار عجیب به نظر می‌رسید و گمان می‌رفت تکه‌های برف روی پلاک خودرو وجود دارد اما طبیعت خشک بافت های موجود در این برف و این موضوع از دید نیروی انتظامی پنهان نماند و در حین مشاهده خودروی مذکور، رفتار راننده پراید نوک مددی شک پلیس را تقویت کرد و رابطه سرنشینان این دو را تایید کرد. ماشین ها. اینگونه بود که چرخش خودروی پاترول، چراغ قرمز آسمان را در خیابان فلسطین 26 نشان داد.

مدتی نگذشت که رانندگان دو خودروی پراید با مشاهده نیروی انتظامی به پدال گاز برخورد کردند و به سمت میدان فردوسی حرکت کردند. با فرار سرنشینان دو خودرو، بی سیم پلیس به صدا درآمد و تعقیب و گریز متهم به زنجیره فرماندهی اعلام شد. از سوی دیگر رانندگان خودروها توجهی به فرمان «ایست» نکردند و به حرکت خود ادامه دادند تا اینکه در اطراف میدان فردوسی پراید نوک مدادی از دید نیروهای گشت ناپدید شد و به سمتی رفت که از دید ماموران پلیس مخفی شد اما آنها به تعقیب خودروی هاچ بک پراید 111 که به سمت بلوار شهید کرانی در حال حرکت بود ادامه دادند. زنی که در حال رانندگی بود به افزایش سرعت خودرو ادامه داد و صحنه های وحشتناکی را در خیابان های یخ زده ایجاد کرد.

وقتی زن جوان به سمت بلوار ابوطالب پیچید، نیروهای گشت کلانتری سین آباد با شلیک چند گلوله هوایی به او هشدار دادند که «ایست» کند، اما او نه تنها متوقف نشد، بلکه با چرخش های ترسناک شروع به ایجاد رعب و وحشت کرد. در آن زمان با ورود خودروی تحت تعقیب به بزرگراه شادمتری، پلیس با زورگیری لاستیک های پراید 111 را چندین بار شلیک کرد. این درگیری ها زمانی شدت گرفت که جوان مقابل پراید زیر آتش گلوله های پلیس در حال برداشتن کریستال بود تا خماری خود را از بین ببرد.

در این شرایط زن جوان خودرو را بر خلاف جهت تردد به سمت میدان شهید فهمیده راند و پلیس به تیراندازی ادامه داد تا اینکه چهار گلوله به لاستیک های عقب و بدنه خودرو اصابت کرد و همزمان گشت کمکی یکی دیگر از خودروها کلانتری مشهد نیز به کمک ماموران گشت کلانتری سن آباد آمد. راننده و سرنشین خودرو که دیدند راه فرار بسته است، ناگهان خودرو را در بلوار توس رها کردند و پیاده به فرار ادامه دادند، اما نیروی انتظامی در چند حرکت رزمی در حالی که چندین تیر هوایی شلیک کرد، آنها را گرفت. . آنها در جای خود به گزارش اختصاصی روزنامه خراسان، زمانی که حلقه های قانون به دستان زن و مرد جوان بسته شد، به سمت خودروی پراید که شیشه عقب آن نیز بر اثر اصابت گلوله شکسته شده بود، حرکت کردند اما ناگهان با پلیس مواجه شدند. صحنه عجیب .. کودک 6 ماهه در صندلی عقب نشسته بود و در حال خفگی بود! ماموران گشت بلافاصله کودک را در آغوش گرفتند و سعی کردند او را آرام کنند. در این لحظه زن جوان ادعا می کند که فرد دستگیر شده شوهرش و فرزند حاصل ازدواج آنهاست. ماده مخدر مصرفی در پراید نیز نشان داد که مرد جوان معتاد به کریستال بوده و طبق اعترافات همسرش در جریان تعقیب و گریز و زیر شلیک گلوله کریستال نوشیده است.

با تسلیم شدن این زوج جوان به کلانتری، بازجویی های تخصصی آغاز و مشخص شد سرنشینان پراید نوک مددی نیز همدست این گروه جنایتکار هستند. زن 30 ساله ای که راننده این خودرو بود در مصاحبه های کارشناسی گفت: با سپردن وثیقه 1.5 میلیارد تومانی به دادسرا که تصمیم گرفتیم وارد خانه ای در خیابان فلسطین شویم آزاد شدم. ابتدا مقداری آذوقه حمل کردیم اما وقتی دوباره به محل آمدیم تا بقیه لوازم را بدزدیم، متوجه شدیم که ماشین رو به اتمام است و ممکن است در راه بنزینمان تمام شود، به همین دلیل به برادرم زنگ زدم و از او پرسیدم. برای رفتن به خیابان بیا فلسطین. او به همراه یکی دیگر از اقواممان با یک دستگاه خودروی پراید نوک مددی به محل آمد تا بقیه وسایل را با خودروی آنها حمل کنیم که ناگهان پلیس رسید و مجبور به فرار از آنجا شدیم.

در پی اعترافات این زوج جوان، نیروی انتظامی با کسب مجوز قضایی از قاضی بهشتی (معاون دادستان مرکز خراسان رضوی)، عملیات دستگیری متهمان فراری و تفتیش مخفیگاه آنها و همچنین در چندین عملیات ضربتی زیر نظر با نظارت ستوان فولادی (رئیس (رئیس دایره تحقیق)) نیز دو پراید سوار مذکور دستگیر شدند که در بازرسی از مخفیگاه سارقان سابقه دار، اقلام مسروقه زیادی کشف شد که حاکی از فعالیت چند ماهه اعضای باند بود. در بررسی های بعدی علاوه بر لوازم خانگی و قطعات خودرو، تعدادی دوچرخه نیز کشف شد که اعضای این گروه جنایتکار به سرکردگی زن جوانی از پارکینگ منازل سرقت می کردند.همچنین با کشف 16 لیتر مشروبات الکلی و بیش از 50 گرم مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه و کریستال، در تحقیقات انجام شده مشخص شد که مجرمان مذکور در زمینه خرید و فروش مواد مخدر و توزیع مشروبات الکلی نیز فعالیت می کردند. در ادامه نظارت رئیس کلانتری سن آباد، پسر 6 ماهه با دستور مقام قضایی به مادربزرگش تحویل و پرونده 4 نفر از اعضای خانواده این باند تبهکار در سردار و جنایت رسیدگی شد. دادگاه انقلاب مشهد.

همزمان قاضی پرونده برای ردیابی باند تبهکار و دستگیری دیگر افراد مرتبط با این باند سرقت دستورات ویژه صادر کرد و این در حالی است که متهم احتمالا به سرقت های زیادی در مشهد اعتراف می کند.

دیدگاهتان را بنویسید