تعلیم مشترک پیامبر اعظم سپاه 17 بر اساس ایمان بود

ساعت: 10:39
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1795380

آیت الله عبادی با بیان اینکه آموزه های مشترک پیامبر اعظم هفدهم سپاه مبتنی بر ایمان است و دشمن نیز این را می داند، افزود: نیروهای مسلح بر اساس اعتقادات و انضباط خود بر سر قول خود می ایستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هاوارستان، آیت الله سید علیرضا عبادی امروز در دیدار جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: اسلام ناب اگر جنبه عملی پیدا کند همه مسائل حل می شود همانطور که سید جمال الدین اسدآبادی این کار را کرد. در مصر، در آن زمان، دلسوز را جمع کرد و فریاد زد تا از خدا عذرخواهی کند که ما دین او را نکردیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: کارشناس نظر اسلامی را بیان کرده است گزینشی و اختیاری است و درد مسلمانان از آغاز اسلام تا کلام پیامبر اکرم (ص) تا امروز اطاعت گزینشی است.

وی گفت: اگر اسلام را به معنای کامل دنبال کنیم هر چه زودتر همه مشکلات حل می شود اما متاسفانه گزینش صورت می گیرد.

آیت الله عبادی همچنین با اشاره به اینکه علما وارثان انبیا هستند و یکی از جاهایی است که نسبی است، اما تا حد زیادی به عنوان شاهد، علمایی هستند که در نیروهای مسلح خدمت می کنند، افزود: نتیجه را می بینید که تفاوت وجود دارد. بین این دانشمندان و سایر دانشمندان علوم اجتماعی این است که محیطی که در آن کار می کنند، محیطی منظم است. نیروهای مسلح به طور قانونی آموزش دیده اند، بنابراین سطح عملکرد آنها بسیار بالا است.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه سیره مشترک پیامبر اعظم هفدهم سپاه مبتنی بر ایمان است و دشمن آن را می داند، افزود: نیروهای مسلح بر اساس اعتقادات و انضباط خود تا آخر بر سر قول خود می ایستند. “

وی با تاکید بر اینکه در این دنیای پرتلاطم امنیت یکی از ویژگی های مهم جمهوری اسلامی ایران است که لطف آن نصیب همه مردم می شود، گفت: اگر همه سازمان ها، مدارس و دانشگاه ها به کار متخصصان دینی و عقیدتی و عقیدتی پایبند باشند. واجبات دینی، ما همه مشکلات را حل شده می بینیم، زیرا مشکلات زاییده کار ماست.

آیت الله عبادی افزود: انقلاب یعنی خود مردم; دشمن بر آنها مسلط شد و دین و ناموس آنها تحت سلطه استعمارگران خارجی و استبداد داخلی بود، اما مردم آن را نپذیرفتند و انقلاب کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید