آموزش مشترک پیامبر اعظم (ص) 17 سپاه در استان های جنوبی کشور آغاز شد.

ساعت: 11:04
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۹
کد خبر: 1793559

سردار عباس نیلفروشان از رزمایش مشترک پیامبر اعظم (ص) 17 صبح امروز دوشنبه 29 آذرماه به مدت پنج روز در سواحل خلیج فارس، تنگه هرمز و منطقه مشترک هرمزگان، بوشهر و خوزستان. استان ها با حضور نیروی زمینی، دریایی و هوایی سپاه. حزب خلق خان پایگاه بسیج را اعلام کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز; سردار عباس نیلفروشان جانشین فرمانده کل سپاه و سخنگوی رزمایش مشترک پیامبر اعظم 17 از آغاز این رزمایش دوی نیمه سخت و نرم خبر داد.

وی افزود: در این رزمایش نیروی زمینی، دریایی و هوایی سپاه به همراه سازمان سایبری-الکترونیک سواحل هرمزگان، بوشهر و بخشی از خوزستان عملیات آفندی و نفوذ در سطح راهبردی برای انهدام هجومی انجام می دهند. پایه های دشمن فرضی.»

سخنگوی این رزمایش ادامه داد: سازمان بسیج نیز نیروی انسانی بسیج دریایی و رزم زمینی را تامین خواهد کرد. همچنین در این رزمایش از برخی سامانه‌ها و سلاح‌هایی که به تازگی به نیروها تحویل داده شده است، مطابق با تاکتیک رزمایش استفاده خواهد شد.»

سردار نیلفروشان گفت: پیام این دکترین دفاع و دفاع از امنیت ملی و صلح، دوستی و آسایش همسایگان است. اصولا منطق دفاعی ما امنیت فعال، هوشمند، قدرت و بازدارندگی در منطقه خلیج فارس است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید