پروژه های عمرانی مسکن در هرمزگان به هیچ عنوان متوقف نمی شود/ زیرساخت های آموزشی شهر پیامبر اعظم بندرعباس افزایش می یابد.


ساعت: 09:38
تاریخ انتشار: 1401/04/15
کد خبر: 1881292

مهدی دوستی با تاکید بر اینکه برنامه های توسعه استان به ویژه در حوزه مسکن سازی تحت هیچ شرایطی متوقف نمی شود، گفت: تلاش می شود تا وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در بندرعباس به وضعیت مطلوبی برسد. میانگین کشوری به زودی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هرمز؛ صبح امروز با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان عملیات اجرایی پروژه 1200 واحدی بندرعباس در زمینی به مساحت 5.8 هکتار آغاز شد.

استاندار هرمزگان در حاشیه این اعتصاب گفت: طرح های عمرانی استان هرمزگان تحت هیچ شرایطی متوقف نمی شود و با جدیت در تلاش هستیم تا به نتایج برنامه ها به ویژه در حوزه مسکن که یکی از برنامه هاست، برسیم. مهمترین نیازهای جامعه.»

وی افزود: خوشبختانه در طرح نهضت ملی مسکن دو رتبه خوب کشوری داریم و جایگاه ما در بین استان ها خوب است اما در شهر بندرعباس هنوز به حد مطلوب نرسیده ایم.

دوستی گفت: پروژه های متعددی در قالب نهضت ملی مسکن در بندرعباس در حال اجراست و تلاش می شود سرعت پروژه ها در این شهر به میانگین کشوری برسد و این موضوع را برجسته می کنیم.

وی تصریح کرد: بندرعباس شهر پیامبر با جمعیتی بالغ بر 90 هزار نفر دارای مشکلات زیرساختی است که نیازمند توجه ویژه دولت و شهرداری است. برای رفع مشکلات این شهر بزرگ پروژه های متعددی دیده شده که به مرحله مناقصه رسیده است.

استاندار هرمزگان گفت: وضعیت زیرساخت های آموزشی شهر پیامبر اعظم قابل قبول نیست و به دنبال ایجاد زیرساخت های لازم در این شهرستان هستیم.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید