تعهد صنایع بزرگ و بانک ها به ساخت 8 هنرستان/ 40 درصد فضای آموزشی کشور بر عهده خیرین است.


ساعت: 13:43
تاریخ انتشار: 09/07/1401
کد خبر: 1914274

نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی اعلام کرد؛

محمد واحدی گفت: در سفر هیات دولت به خراسان شمالی مصوب شد صنایع اصلی استان و مدیران بانک ها در ساخت هشت هنرستان در استان همکاری کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرترک از بجنورد، محمد وحیدی نماینده مردم بجنورد، رازوجرگلان، مانه، سملکان، گرمه و جاجرم پیش از ظهر امروز در بیست و چهارمین جشنواره خیرین مدرسه ساز خراسان شمالی اظهار داشت: آموزش و پرورش کشور در خصوص موضوع جاذبه اجتماعی خیران در بین موسسات مختلف کشور یکی از بهترین هاست.

وی ادامه داد: خیرین مدارس ایرانی در طول سالیان متمادی تامین ۴۰ درصد نیاز آموزشی کشور را بر عهده دارند.

واحدی با اشاره به اینکه فعالیت خیرین مدارس در درجه اول انسان سازی است، افزود: مدرسه مرکز مقدس انسان سازی و یک موسسه خیریه است که با مشارکت در ساخت مدرسه علاوه بر تامین فضای فیزیکی مدرسه سیستم آموزشی، خیریه نیز می دهد.» او میراثی برای نسل های آینده به جا می گذارد.

وی با بیان اینکه علاوه بر مشارکت خیرین در داخل و خارج استان در امر مدرسه سازی، دولت نیز سهمی دارد، گفت: سهم بودجه های دولتی با همکاری فعالیت های خیریه بستگی به میزان انفاق در یک مدرسه دارد. استان

وی با تاکید بر اینکه در زمینه ساخت مدارس استثنایی، هنرستان ها باید به مدارس دارای زیرساخت های مهارتی توجه شود، افزود: اگر مشارکت مدیران آموزش و پرورش و مدیران سازمان ها را در مشارکت خیرین تقویت کنیم، می توانیم در طرح های ملی خیریه مشارکت داشته باشیم. قدم بهتری بردارید

نماینده مردم پنج شهر خراسان شمالی در شورای اسلامی گفت: در سفر هیئت دولت به استان مصوب شد صنایع بزرگ و بانک های استان هشت گلخانه احداث کنند که این امر کار بزرگی را به دنبال دارد. با پیگیری این صنایع به سمت پروژه های خیریه استان گام برداریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید