تغییرات بزرگ در معاونت ورزش و جوانان / میانبر از قیطریه به سئول ؟!

ساعت: 10:23
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۰
کد خبر: 1791139

سمت مهم معاونت قهرمانی و توسعه ورزش های حرفه ای در وزارت ورزش و جوانان در آستانه تغییرات مهمی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ بیش از 3 ماه از حضور سیدحمید سجادی در وزارت ورزش و جوانان می گذرد، تعمیر و نگهداری اماکن ورزشی مشخص شده است.

اما مهم ترین معمای این وزارتخانه همیشه در دست معاون منصوب وزیر سابق ورزش و جوانان بوده است; مهدی علینژاد که توسط مسعود سلطانی فر به این سمت مهم ارتقا یافته بود، در این مدت با سیدحمید سجادی نیز همکاری داشت اما شنیده ها حاکی از استعفای وی از سمت معاونت است.

این استعفا که البته هنوز به صورت شفاهی و کتبی از سوی سید حمید سجادی تایید نشده است، در چارچوب انتخابات آتی ریاست کمیته ملی المپیک صورت گرفت و از مهدی علینژاد به عنوان یکی از اصلی ترین ها یاد می شود. نامزدهای معاونت سید رضا صالح امیری.

همزمان با حضور سیدحمید سجادی در این وزارتخانه، نام های زیادی مانند علی رجعتی، مهزاد حمیدی و حتی سید محمد پولادگر برای تصدی معاونت ورزش و جوانان مطرح شد اما به مرور زمان شانس دو گزینه اول تکواندو مطرح شد. .

البته از اواخر هفته گذشته نام سیدمحمد پولادگر بارها در حاشیه وزارت ورزش و جوانان شنیده می شود که شاید یکی از دلایل جدایی مهدی علینژاد از سمتش باشد.

اکنون باید منتظر تایید استعفای علی نژاد و مذاکره گزینه اصلی برای جایگزینی وی توسط وزیر باشیم تا تکلیف این پست مهم در آستانه بازی های آسیایی مشخص شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید