تغییرات در فدراسیون بسکتبال سریع بود – حدود 50 درصد از تیم ملی بسکتبال


ساعت: 11:04
تاریخ انتشار: 05/08/1401
کد خبر: 1886474

از دست دادن امتیاز در پنجره جام جهانی بسیار سخت است

سرمربی سابق تیم ملی بسکتبال گفت: حدادی 50 درصد تیم ملی بسکتبال است و غیبت او خلأ بزرگتری را نشان می دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مصطفی هاشمی مربی سابق تیم ملی بسکتبال درباره فراز و نشیب های تیم ملی گفت: تغییراتی در فدراسیون ایجاد شد، باید منافع بسکتبال را ترجیح داد. تا زمانی که نیروی انسانی مناسب انتخاب نشود، برنامه به خوبی اجرا نمی شود. متاسفانه در ابتدا کارها کمی عجولانه انجام می شد.

وی افزود: مسئولان با نیت تقویت کار تحول را آغاز کردند. گاهی اوقات زمان و بودجه خوبی وجود دارد، اما در حال حاضر با توالی بازی ها در پنجره های جام جهانی و جام ملت های آسیا، زمان زیادی نداشتیم و تغییر بسیار حساس و سخت بود. زمان کمی برای تغییرات بود و ما چیزهای زیادی را در آن مقطع از دست دادیم. این عدم آشنایی و عدم استفاده از تجربیات قبلی دردسرساز شد.

هاشمی با اشاره به حضور موثر حدادی در این تیم گفت: حامد حدادی 50 درصد تیم ملی بسکتبال است و زمانی که او نباشد تفاوت بیشتر خود را نشان می دهد. بعد از بازی با قزاقستان و سوریه گفتم آبروی خانواده بسکتبال را حفظ می کنیم، به جام جهانی و آسیا می رویم.

وی در گفتگو با رادیو ورزش گفت: نگاه صادقانه به کل جامعه بسکتبال داشته باشیم و از داشته هایمان به درستی استفاده کنیم. اگر در دیدارهای پیش رو اولین امتیاز را از دست بدهیم خیلی سخت می شود. ما باید از تمام پتانسیل خود استفاده کنیم. توجه داشته باشید که تیم های ژاپن، کره و استرالیا در دیدارهای قبلی با تیم اصلی حضور نداشتند و حالا قدرتمندتر خواهند آمد.



دیدگاهتان را بنویسید