تقابل شاکیان لیگ برتر والیبال بانوان در تهران و اصفهان در هفته سوم / چهار تیم در فکر اول

ساعت: 11:20
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۱۹
کد خبر: 1783196

سایپا و باری اسانس در حالی از مدعیان لیگ برتر بانوان در سال 1400 بودند که دو تیم در حساس ترین دیدار هفته سوم مرحله مقدماتی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته سوم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال باشگاه های برتر بانوان ایران، جام سردار دلا فردا (پنجشنبه) با برگزاری پنج دیدار در تهران (دو دیدار)، یزد پیگیری می شود. اصفهان و شیراز.

در حساس ترین دیدار هفته و در خانه والیبال تهران، تیم های سایپا و باریج اسانس به مصاف یکدیگر خواهند رفت که با دو پیروزی و 6 امتیاز به ترتیب در رده های اول تا سوم جدول قرار دارند.

هر دو تیم در هفته اول و دوم مقابل حریفان خود پیروز شدند و در هفته سوم سایپا برای تثبیت و باریج اسنشال برای ارتقای جایگاه خود در جدول به مصاف هم خواهند رفت.

نارنجی پوشان سایپا در صورت شکست در این دیدار قطعا صدر جدول را از دست خواهند داد اما برتری باریج اسانس در صورت پیروزی مقابل حریف به نتیجه سایر دیدارها از جمله دیدار اصفهان بستگی دارد.

تیم ذوب آهن در دومین دیدار حساس هفته سوم لیگ برتر بانوان در سالن ملت این شهر میزبان کپر رفسنجان دیگر تیم صنعتی این رقابت ها خواهد بود.

ذوبی ها هم اکنون با دو برد و 6 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارند و مس رفسنجان با یک برد و چهار امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد. نماینده رفسنجان در هفته دوم بازی سخت و پنج ست مقابل ستارگان فارس انجام داد و سه بر دو شکست خورد تا تنها یک امتیاز از تیم میزبان کسب کند.

تیم ستارگان فارس که لیگ برتر امسال را بسیار درخشان آغاز کرده و اکنون با دو برد و پنج امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد، در هفته سوم لیگ برتر بانوان میزبان پیکان تهران خواهد بود.

از سوی دیگر پیکان که با یک پیروزی و سه امتیاز در رده ششم قرار دارد، برای حضور در جمع مدعیان این رقابت ها محکوم به شکست نماینده فارس است.

چهار تیم مهرسان، ریف اصفهان، والیبال بانوان ورامین و جوانان زرتشتی یزد که بدون برد و امتیاز در رده های هفتم تا دهم جدول قرار دارند، در هفته سوم لیگ برتر بانوان به فکر کسب اولین پیروزی خود در این رقابت ها هستند. لیگ.
با توجه به اینکه جوانان زرتشتی یزد و مهرسان این هفته در دیداری خانگی به مصاف همسران ورامین و ریف از اصفهان خواهند رفت، بهترین شانس اولین پیروزی برای این تیم ها فراهم است.

برنامه کامل هفته سوم لیگ برتر بانوان به شرح زیر است:

تهران، خانه والیبال، ساعت 16.
رگبار با اسانس سایپا – کاشان

تهران، سالن تحقیقات نفت، ساعت 16.
مهرسان – ریف اصفهان

راید، تالار یگانگی، ساعت 16.
جوانان زرتشتی یزد – زنان ورامین

اصفهان، تالار ملت، ساعت 16.
ذوب آهن – مس رفسنجان

شیراز تالار ابوالفتی ساعت 16
ستارگان فارس – پیکان
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید