پارتی رزیدنت های لیگ برتر والیبال بانوان به هفته اول می رسد/تیم سردار!


ساعت: 11:32
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۰
کد خبر: 1902837

تیم های سایپا و ذوب آن که در لیگ برتر سال گذشته دوم و سوم شدند، در هفته اول رقابت های امسال به مصاف حریفان خارج از خانه می روند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی برترین های بانوان باشگاه های ایران از روز جمعه 31 مهرماه با حضور 8 تیم مس رفسنجان، صدیق هدیه وارنا، پیکان تهران، جهان بین چهارمحال آغاز می شود. ، ذوب آن، تولومر یزد، سایپا و سریک گنبد.

باری اسانس مدافع عنوان قهرمانی این مسابقات در مسابقات امسال شرکت نمی کند و تیم سایپا تهران مقام دومی از سال 1400 در هفته اول مسابقات امسال در سالن نهم رفسنجان به مصاف میزبان خود مس می رود.

شاگردان مریم السادات هاشمی سایپا امیدوارند در ابتدای لیگ امسال با غلبه بر تیم پنجمی سال گذشته، شروع خوبی در این رقابت ها داشته باشند، اما شاگردان رفسنجانی امیدوارند در بازی خانگی امتیاز کسب کنند.

سالن یگانگی یزد نیز میزبان دومین دیدار هفته اول لیگ برتر بانوان است و تیم طلوع مهر یزد به مصاف ذوب آهن پرافتخارترین تیم این رقابت ها می رود.

شاگردان پریسا بحرینی (ذوب آهن) با 6 عنوان قهرمانی پرافتخارترین تیم حاضر در این مسابقات هستند. این تیم در لیگ برتر بانوان 7 عنوان نایب قهرمانی و 3 مدال برنز را در کارنامه خود دارد تا اصفهانی ها با باتجربه به مصاف نماینده یزد بروند.

پیکان که سال گذشته چهارم شده بود، امسال به دنبال کسب سکو است و روز جمعه در اولین بازی خود در سالن ساپکو به مصاف چهار محال و بختیاری می رود.

جهانبین که با هدایت صبا خسروی در لیگ برتر بانوان حضور داشت برای اولین بار در این رقابت ها حضور داشت و تیم های شرکت کننده از این تیم اطلاعی ندارند بنابراین هفته اول این دیدار نماینده چهارمحال خواهد بود. مورد توجه تحلیلگران سایر تیم های شرکت کننده در این مسابقه قرار گرفت.

در آخرین دیدار هفته اول لیگ برتر والیبال بانوان تیم سریک گنبد که به عنوان یکی از مدعیان عنوان قهرمانی حضور دارد در سالن المپیک گنبد میزبان صدیک هدیه وارنا خواهد بود. هر دو تیم برای اولین بار در این رقابت ها حضور دارند و دیدار آنها جذابیت خاص خود را دارد.

برنامه کامل بازی های هفته اول لیگ برتر بانوان به شرح زیر است:

رفسنجان سالن 9 ساعت 13


مس رفسنجان – سایپا

یزد، تالار یگانگی، ساعت 13


طلوع یزد مهر – ذوب آن

تهران، سالن ساپکو، ساعت 13:00


پیکان – جهانبین چهارمحال

گنبد، سالن المپیک، ساعت 13:00


سریک گنبد – سدیک گیفتار وارنا

دیدگاهتان را بنویسید