لیگ برتر والیبال بانوان زین آهن تراکت در اوج / هفته سوم صفر!

ساعت: 21:27
تاریخ انتشار: 14/01/1400
کد خبر: 1786497

تیم های سایپا، مس رفسنجان، باریج اسانس، ذوب آهن و پیکان در هفته پنجم لیگ برتر بانوان ولیباب مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته پنجم مسابقات والیبال باشگاه های برتر بانوان ایران با برگزاری مسابقات جام سردار دلا امروز (دوشنبه) با برگزاری پنج دیدار در شهرهای تهران (دو دیدار)، اصفهان، کاشان پیگیری شد. و یزد.

* سایپا 3 – بانوان ورامین صفر

در اولین دیدار این هفته تیم های بانوان سایپا و ورامین از ساعت 14 در خانه والیبال تهران به مصاف یکدیگر رفتند.

سایپا در این دیدار در 3 ست متوالی با نتایج 25 بر 14، 25 بر 6 و 25 بر 9 حریف خود را شکست داد تا با پنج برد و 14 امتیاز موقتا در صدر جدول قرار گیرد.

تیم والیبال بانوان ورامین که در سه ست تنها ۲۹ امتیاز کسب کرد، پنجمین ناکامی فصل خود را تجربه کرد و در انتهای جدول باقی ماند.

اکرم بن یمین، زهرا گلابیان و برادران شهناز مهاجر تیم نظارتی این دیدار را تشکیل دادند که به ترتیب نظارت فنی، ناظر ویژه و ناظر داوری را انجام دادند.

زهرا شیری و هاله جعفری نیز داوران اول و دوم این دیدار بودند که 64 دقیقه به طول انجامید. از نظر زمانی این مسابقه در کمترین زمان برگزار شد تا رکورد جدیدی در لیگ برتر بانوان در سال 1400 به ثبت برسد.

* جوانان زرتشتی صفر – ذوب آهن 3

تیم جوانان زرتشتی در دومین دیدار از هفته پنجم لیگ برتر بانوان در تنها سالن شهر یزد میزبان ذوب آهن سردمدار این رقابت ها بود و با نتیجه 3 بر صفر مغلوب حریف شد.

شاگردان ذوب آهن فریبا صادقی در این رقابت ها نماینده یزد را با امتیازهای 25 بر 9، 25 بر 12 و 25 بر 19 شکست دادند تا با پنج برد و 15 امتیاز در صدر جدول باقی بمانند.

جوانان زرتشتی یزد نیز با پذیرش این شکست چهارمین ناکامی خود را تجربه کردند.

آمنه حاجیان، منیج صادقی، نرگس افشین و رقیه مصطفوی به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر داور، داور اول و داور دوم به تماشا و قضاوت این مسابقه پرداختند.

* اسانس باریج 3 – فارس ستاره صفر

یکی از دیدارهای سرنوشت ساز هفته پنجم لیگ برتر بانوان در کاشان برگزار شد و تیم باریج اسانس این شهر در سالن هفت مهر میزبان ستارگان پارسی بود.

نمایندگان کاشان و شیراز با 3 پیروزی در رده سوم و چهارم جدول قرار گرفتند و باریج اسانس در این دیدار با نتیجه 3 بر صفر حریف خود را شکست داد و به چهارمین برد خود دست یافت.

ستاره های فارس در 3 ست متوالی با نتایج 25 بر 6، 25 بر 18 و 25 بر 12 مغلوب میهمان خود شدند و دومین ناکامی فصل را تجربه کردند.

باریج اسانس با این پیروزی با 13 امتیاز در رده سوم باقی ماند تا در ادامه سایپا و ذوب آهن دنبال شود.

ناظرین فنی و داوری این دیدار را ناظرین فنودی و پریچر گفاری بر عهده داشتند. همچنین نسرین حق شناس و شیما هاگوگی زاده به عنوان داور اول و دوم قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند که 85 دقیقه به طول انجامید.

* ریف صفر اصفهان – رفسنجان مد 3

تیم ریف اصفهان که بدون برد و یک امتیاز نهم جدول بود، این هفته در سالن امام علی (ع) اصفهان میزبان مس رفسنجان بود و با نتیجه 3 بر صفر به این تیم رسید تا مسی ها برای دومین بار پیروز شوند. این مسابقه دستیابی.

تیم ریف در ست های اول و دوم در رقابتی نزدیک با امتیازهای 25 بر 22 و 25 بر 23 شکست خورد و در ست سوم 25 بر 12 شکست خورد تا در نهایت امتیازی از این میزبانی کسب نکرد و بدون برد و امتیاز در قعر جدول بمان.

فائزه جعفری، منصوره خزچین، زینب حقی و حوریه رضازاده به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر داوری، داور اول و داور دوم این دیدار را تماشا و قضاوت کردند.

این مسابقه 89 دقیقه به طول انجامید و تیم ریف به دلیل تاخیر در ست اول اخطار دریافت کرد

* پیکان 3 – مهرسان صفر

تیم های مهرسان و پیکان که به ترتیب با 2 برد و 6 و 5 امتیاز پنجم و ششم جدول بودند، در آخرین دیدار از هفته پنجم لیگ برتر بانوان در خانه والیبال تهران به مصاف هم رفتند.

پیکان ها در سه ست متوالی با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 20 و 26 بر 24 پیروز مسابقه شدند تا با سومین پیروزی از پله های جدول صعود کنند و در جایگاه چهارم قرار گیرند.

در این دیدار که 97 دقیقه به طول انجامید، مهرسان سومین ناکامی فصل خود را تجربه کرد و با سقوط در رده هفتم جدول قرار گرفت.

هاجر نجاتی زاده، فاطمه زندی، ملیحه نوری و مرضیه ابراهیم زاده به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر داوری، داور اول و داور دوم این دیدار را تماشا و قضاوت کردند.

* جدول امتیازات و رده بندی لیگ برتر والیبال بانوان در پایان هفته پنجم

در پایان هفته پنجم لیگ برتر والیبال بانوان تیم های ذوب آهن، سایپا و باری اسنس کاشان از اول تا سوم در رده بندی باقی ماندند.

** نتایج کامل هفته پنجم لیگ برتر بانوان به شرح زیر است:

* سایپا 3 – بانوان ورامین سفر (25 تا 14، 25 تا 6 و 25 تا 9)

* ریف صفر اصفهان – مس رفسنجان 3 (22-25، 23-25 ​​و 12-25)

سد اسانس کاشان 3 – فارس ستاره صفر (25 تا 6، 25 تا 18 و 25 به 12)

* جوانان زرتشتی صفر – فولاد 3 (9 تا 25، 12 تا 25 و 19 تا 25)

* مهرسان سفر – پیکان 3 (22 تا 25، 20 تا 25 و 24 تا 26)

جدول لیگ برتر والیبال بانوان در پایان هفته پنجم مقدماتی به شرح زیر است:

ذوب آهن / 5 برد و 15 امتیاز

سایپا / 5 برد و 14 امتیاز

Essential Barrage / 4 برد و 13 امتیاز

پیکان / 3 برد و 9 امتیاز

ستارگان فارس / 3 برد و 8 امتیاز

کپر رفسنجان / 2 برد و 7 امتیاز

مهرسان / 2 برد و 5 امتیاز

جوانان زرتشتی / یک پیروزی و 3 امتیاز

ریف اصفهان / بدون برد و یک امتیاز

بانوان ورامینی/ بدون برد و امتیاز

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید