تقدیر از شرکت آب منطقه ای اصفهان به عنوان کارفرمای برتر پژوهشی دانشگاه در سال۱۴۰۲

این امر همزمان با هفته پژوهش انجام شد.

همزمان با گرامیداشت هفته پژوهش، شرکت آب منطقه ای اصفهان به عنوان کارفرمای برتر پژوهشی دانشگاه شناخته شد.

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان از همکاری و ارتباط شرکت آب منطقه ای اصفهان با دانشگاه در انجام پروژه های تحقیقاتی کاربردی و ارتباط صنعت و دانشگاه تقدیر کرد.

در این مراسم مدیر اجرایی نیز حضور داشت شرکت آب منطقه ای اصفهان معاون برنامه ریزی و تحقیقات شرکت آب منطقه ای اصفهان از حسن ساسانی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای اصفهان به عنوان کارفرمای پژوهشی برتر استان تقدیر کرد.

شرکت آب منطقه ای اصفهان با تشکر از زحمات ارزنده همکاران مرتبط با پژوهش و حمایت بی دریغ رئیس کمیته مهندس حسن ساسانی مدیرعامل شرکت و اعضای کمیته تحقیقات و فناوری شرکت آب منطقه ای اصفهان و بی دریغ حمایت رئیس حوزه زاینده رود، معاونت مجامع و توسعه مدیریت و مدیرکل تحقیقات شرکت مدیریت منابع ایران به عنوان «کارفرمای پژوهشی برتر دانشگاه معتبر صنعتی اصفهان» در سال 1402 انتخاب شد.

در متن این تقدیرنامه آمده است:

«تلاش در زمینه تحقیقات معرفتی مستلزم تعهد و عزمی برگرفته از تخصص است که شایسته بالاترین قدردانی است. تعالی و رشد پژوهش و پژوهش مرهون تلاش ارزشمند اندیشمندانی است که قلمشان به زینت علم و عمل مزین شده و نام گرامیشان در نظام مقدس آموزش عالی درخشیده است.»

این مهم در دو سال گذشته با انعقاد بیش از 40 طرح پژوهشی دانشجویی و تقاضامحور و همچنین 11 فرصت آموزشی مرتبط با صنعت و دانشگاه در استان اتفاق افتاد و ارتباط صنعت و دانشگاه را در استان تقویت کرد. از جمله دانشگاه صنعتی اصفهان، دانشگاه اصفهان، دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه پیام نور در این استان است.

لازم به ذکر است، مراسم تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه صنعتی اصفهان با حضور محمدحسین بهشتی مدیرکل دفتر پشتیبانی پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و جمعی از این دانشگاه برگزار شد. اعضای هیات علمی، مدیران و دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان، 19 آذرماه در سالن شهید فتوحی این دانشگاه برگزار شد.



آیا این خبر مفید بود؟