تقلید عجیب ساپینتو از مربی کروات

تقلید عجیب ساپینتو از مربی کروات

جعفر سلمانی که در اولین بازی فصل استقلال به عنوان یکی از سه بازیکن تهاجمی ریکاردو ساپینتو به میدان رفت، در پست همیشگی خود مقابل ملوان به میدان رفت و به عنوان یکی از بال های تیمش به میدان رفت.

ساپینتو برای بازی دیشب تصمیم گرفت از جلالی در ترکیب اصلی خود استفاده کند و جعفر سلمانی را بازی ندهد و به همین دلیل زمانی که او را به زمین آورد از او در پستی استفاده کرد که پیش از این مورد انتقاد سرمربی تیم ملی قرار گرفته بود. .

در دقیقه 82 بازی و در شرایطی که استقلالی ها سیستم خود را تغییر دادند و با 4 دفاع بازی کردند، جعفر سلمانی به جای حردانی به میدان آمد تا در سمت راست خط دفاعی استقلال بازی کند.

حتما به خاطر دارید که اسکوچیچ در بازی دوستانه تیم ملی مقابل سوریه در نوروز 1400 در تصمیمی عجیب از سلمانی به عنوان مدافع راست تیمش استفاده کرد. ایده ای که هیچکس دلیل اصلی آن را متوجه نشد و البته در زمان بازی تیم ملی مقابل سوریه مرحله مقدماتی جام جهانی باز هم شاهد این اتفاق افتادیم و سلمانی باز هم در پست دفاع راست به میدان رفت که البته در بین دو نیمه جای خود را به صالح حردانی داد و از او مشخص شد که این بازیکن نمی تواند در سمت راست عملکرد خوبی داشته باشد. خط دفاع

دیدگاهتان را بنویسید