تكميل مزار شهداي گمنام به ترتيب لياقت ويژه است/ شهدايي كه به نام دين از دنيا رفتند.


ساعت: 10:22
تاریخ انتشار: 06/02/1401
کد خبر: 1892218

علی پوروارس گفت: اعتبار ویژه ای برای تکمیل و ساماندهی گلزار شهدای گمنام در نظر گرفته شده اما باید مراحل اداری را طی کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; یادمان های شهدا در هر شهری نقش یادآوری، حفظ و تداوم بخشی از تاریخ پرافتخار مردم ایران اسلامی را دارند که به اردوگاه و محل سکونت مردم هر منطقه تبدیل شده است که دل ها را به یاد و خاطره می فرستد. شهدا

پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در سال 1393 در پارک کشاورز رودبار تشییع شد، اما از سال جاری تاکنون این مزار شهدا تکمیل نشده و در حال حاضر رها شده است.

از این رو با توجه به اینکه مقبره شهدای گمنام رودبار جنوبی جانمایی شد و برخورد مناسب با شهدا صورت نگرفت، خبرنگار را آرمان در رودبار جنوبی گزارشی با عنوان «تکمیل آرامگاه نام های آسمانی رودبار جنوبی در هاله ای» منتشر کرد. از بلاتکلیفی» وی به مسئولان خبر داد تا مزار شهدای گمنام و زیرساخت های آن را تکمیل کنند.

شهدا به نام دین از دنیا رفتند

علی پرورش فرماندار رودبار جنوب در پاسخ به این خبر گفت: برای تکمیل و ساماندهی گلزار شهدای گمنام شهرستان وام ویژه ای برای محل پروژه عمرانی در نظر گرفته شده است اما باید مراحل اداری را طی کند.

پوروش تاکید کرد: ما معتقدیم مزار شهدای گمنام باید از حریم و کرامت کافی و لازم برخوردار باشد و زائرانی که برای زیارت به این مکان می آیند تحت تاثیر فضای معنوی آن قرار بگیرند.

فرزند شهید شیرمحمد پرورش با بیان اینکه عزت و سربلندی امروز جامعه اسلامی در سایه رشادت های شهدا حاصل شده است، گفت: شهدا در راه حفظ دین و امنیت کشورمان از جان گذشتند و گمنام شدند. و ما باید از این شهدا به عنوان یک نماد مذهبی یاد کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: یادواره های شهدا تداعی کننده خاطرات ملی و ارزش های مقاومت، ایثار و شهادت در جامعه اسلامی ایران و محلی برای تجدید میثاق با شهدا، الگوسازی برای نسل جوان و سربلندی مقام معظم رهبری است. مقام جهاد و شهادت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید