تلاش خادمان رضوی مازندران برای برگزاری مراسم پیاده روی اربعین در مرز مهران


ساعت: 12:28
تاریخ ارسال: 1401/04/14
کد خبر: 1881094

مازندران، دبیر مراکز خدمات رسانی اعلام کرد؛

امامزاده محمد اسماعیل از تلاش مسئولان رضوی برای ساماندهی پیاده روی اربعین در مرز مهران خبر داد و گفت: کارکنان مراکز خدمات رسان رضوی در مازندران نقش بسزایی در ساماندهی موکب و حمایت از زائران دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، امامزاده محمد اسماعیل صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به مشارکت مراکز خدمات رسان رضوی در استان مازندران در برپایی موکب در مرز مهران اظهار داشت: با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا در دو سال اخیر و سختی های اعزام پیاده روی زائران اربعین امسال به همت مراکز خدمات رسانی رضوی مازندران به تولیت آستان قدس رضوی در شهر مهران برنامه ریزی شده است و کارکنان مراکز خدماتی مازندران نقش مهمی در این بزرگی خواهند داشت. تعداد موکب ها و حمایت از زائران.

دبیر ستاد مرکزی خدمات رسانی رضوی در استان مازندران گفت: مراکز خدمات رسانی رضوی در مازندران پس از بازگشت از حرم در مرز مهران برای اجرای بهتر برنامه های موکب ها و پذیرایی از امام حسین(ع) تلاش خواهند کرد. عبادت کنندگان امام حسین (علیه السلام) سادات دیار علویان از پنجم تا نهم تیرماه جاری به مشهد الرضا علیه السلام اعزام می شوند.

امامزاده افزود: این زائران حضرت رضا علیه السلام به مدت 3 روز در شهر زائران رضوی اقامت خواهند داشت.

وی با بیان اینکه این سادات برای اولین بار به مشهد سفر می کردند، ادامه داد: مداحان امام مهربانی ها از نقاط مختلف مازندران با اتوبوس به مشهد اعزام می شوند.

امامزاده با بیان اینکه هزینه اسکان و پذیرایی از سوی مراکز خدمات رسان رضوی در مازندران و خیرین استان پرداخت می شود، گفت: کشیش کاروان برای تشریح اهداف زیارت زائران را همراهی می کند.

دبیر مراکز خدمات رسانی رضوی در استان مازندران خاطرنشان کرد: در سه ماهه نخست سال ۱۳۵ زائر اولی با حمایت مراکز خدمات رسان رضوی در مازندران به مشهد مقدس مشرف شدند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید