تلاش می کنیم با دست پر از مسابقات جهانی کوراش به ایران برگردیم


ساعت: 10:22
تاریخ انتشار: 1401/08/30
کد خبر: 1912569

کوراش مردان سرمربی تیم ملی ضمن تشکر از حمایت های فدراسیون ووشو گفت: تلاش می کنیم در مسابقات جهانی با دست پر به ایران برگردیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رضا مهنان سرمربی تیم ملی مردان کوراش درباره آخرین وضعیت تیم ملی کوراش ایران در آستانه اعزام به مسابقات جهانی هند گفت: 7 نفر از ملی پوشان در اردو حضور دارند و پیگیر هستند. آموزش آنها زیر نظر بنده و محمد مجلسی زیر نظر احمد خسرویار.

وی ادامه داد: خوشبختانه شرایط تیم خوب است و رقبا در شرایط خوبی هستند و آمادگی خوبی دارند. امیدوارم به لطف این آمادگی به جایگاهی که شایسته آن هستیم برسیم.



سرمربی تیم ملی کوراش مردان ایران با اشاره به اینکه روادید تمامی بازیکنان کوراش صادر شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد، درباره رقبای اصلی تیم ایران گفت: ازبکستان جدی ترین حریف ورزشکاران ایرانی است. و البته تاجیکستان نیز با ترکیب کامل خود در این رویداد بزرگ شرکت خواهد کرد. در دور قبل که به میزبانی هند برگزار شد، تیم کشورمان پس از ازبکستان نایب قهرمان شد و ملی پوشان با 1 طلا، 2 نقره و 3 برنز به مقام قهرمانی رسیدند. اگر بتوانیم در این دوره روی سکو باشیم اتفاق بزرگی خواهد بود. البته فکر می کنم چنین اتفاقی بیفتد و تیم ملی مردان ایران روی سکو برود.

سرمربی تیم ملی کوراش از زحمات مدیریت فدراسیون در آماده سازی و اعزام این تیم قدردانی کرد و گفت: از مدیریت فدراسیون ووشو تشکر می کنم که علیرغم تمام کمبودها و کمبودها در تهیه ویزا، بلیت و هزینه های ارسال کمک کردند. بسیاری از مشکلات مالی ما همچنین از صدیقی تشکر می کنیم که همه چیز را برای ما فراهم کرد تا در شرایط فعلی به هند برویم. ما هم تلاش می کنیم با دست پر به کشور برگردیم.

مسابقات جهانی کوراش 14 تا 18 آذرماه برگزار می شود و تیم ملی کوراش کشورمان روز پنجشنبه 12 آذرماه راهی هندوستان می شود.

دیدگاهتان را بنویسید