4 تیم قدرتمند می توانند به جذابیت کشتی لیگ برتر کمک کنند/ فکر می کنیم از امروز برگردیم

ساعت: 10:13
تاریخ انتشار: 1400/08/15
کد خبر: 1781917

جذابیت لیگ به دلیل تعدد کشتی گیران در تیم های مختلف به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

سرمربی تیم کشتی آزاد دارویی سهند ارس گفت: 4 تیم قدرتمند که همگی مدعی هستند می توانند به جذابیت کشتی آزاد لیگ برتر کمک کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی ; علیرضا رضایی سرمربی تیم کشتی آزاد دارویی سهند ارس گفت: لیگ شرایط بسیار بهتری نسبت به سال گذشته دارد زیرا تنها ورزش داخل سالنی بودیم که سال گذشته مجوز برگزاری مسابقات را با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی دریافت کردیم. امسال با افزایش تعداد تیم ها، فدراسیون و سازمان لیگ موفق شدند این مسابقات را متمرکز کنند و نسبت به سال گذشته شرایط بهتری داشتیم.

دارنده مدال نقره المپیک گفت: قدرت تیم ها به گروه ها تقسیم می شود، چهار تیم قدرتمند که همگی مدعی هستند می توانند به جذابیت لیگ کمک کنند. دور گروه یک ما در مشهد برگزار شد، گروه ما شامل امید لرستان و آکادمی نادری خادم خراسان بود. آنها هم تیم های جوان و قابل احترامی هستند، تیم ما هم تیم خوبی است و متشکل از مبارزان سرشناس و ثابتی است که همه بچه های تیم من خوب بودند و روز به روز شرایطشان بهتر می شود. ما هر روز تمرینات خود را با برنامه انجام می دهیم.

دارنده مدال برنز سنگین وزن جهان گفت: مسابقات وقتی متمرکز می شود به شکل لیگ در می آید و در دو جهت برگزار می شود. این می تواند به پیشرفت مبارزه بیش از سال گذشته کمک کند و جذابیت لیگ به دلیل توزیع فایترها در تیم های مختلف بسیار افزایش یافته است. اردوی خود را از امروز آغاز می کنیم و تا روز بازی در اردو خواهیم بود تا بتوانیم در بازی برگشت عملکرد بسیار خوبی داشته باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید