صهیونیست ها نباید فکر کنند که می توانند حقوق ملت فلسطین را غصب کنند


ساعت: 18:47
تاریخ انتشار: 1401/02/15
کد خبر: 1836602

دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در بیانیه های مستمر تجاوز و هتک حرمت مسجدالاقصی به شدت مجمع صهیونیستی را محکوم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در بیانیه های مستمر تجاوز و هتک حرمت مسجدالاقصی به شدت مجمع صهیونیستی را محکوم کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

به نام خدا

دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین ادامه تجاوزات و هتک حرمت صهیونیست ها به مسجد الاقصی را به شدت محکوم می کند.

امروز وضعیت اسفبار سرزمین های اشغالی، همه ملت ها و آزادی خواهان جهان را ایجاب می کند که این توطئه شوم صهیونیست ها را علیه مقدسات اسلامی و مسیحی تحت الشعاع سکوت و انفعال جامعه جهانی و حقوق بشر به اجرا درآورند.

صهیونیسم جهانی و دولت راست افراطی صهیونیستی در صدد محو فلسطین و هویت مردم فلسطین در سرزمین های اشغالی هستند تا یک کشور یهودی نژادپرست تشکیل دهند و معبد توهم سلیمان را در محل مسجد الاقصی بسازند.

صهیونیست ها باید از خواب خرگوش بیدار شوند و فکر نکنند که در سایه عادی سازی روابط با برخی کشورهای عربی ممکن است از حقوق قانونی ملت فلسطین و ملت های اسلامی و مسیحی قدس و قدس محروم شوند. -مسجد آقا

رژیم مستأصل صهیونیستی باید بداند که مقاومت و ملت فلسطین و جوانان سرزمین های اشغالی و منطقه بیش از هر زمان دیگری آماده دفاع از مسجد الاقصی و آزادسازی سرزمین های اشغالی هستند.

دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین، با هشدار شدید نسبت به عواقب این تجاوز وحشیانه رژیم صهیونیستی، بار دیگر از مجلس شورای اسلامی، جهان و سازمان های مردم نهاد برای ادامه محکومیت تجاوزات و جنایات رژیم صهیونیستی درخواست می کند. رژیم اشغالگر قدس و الاقصی که می تواند از تنش ها و چالش ها در منطقه جلوگیری کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید